Kapotte regelaar

Hoi allemaal.

Tijdends mijn tweede vlucht vanmiddag met de HK450 sloeg de motor ineens af.
Na controle met een andere motor is gebleken dat de regelaar de geest gegeven heeft.:(
Ik heb dus een andere regelaar nodig.
Ik heb overal al een beetje rondgekeken en je kunt door de bomen het bos niet meer zien. Bij HC zijn regelaars te koop vanaf 10 dollar maar vertrouwen doe ik dit niet echt.
Met welke regelaars hebben jullie zelf ervaring van HC en welke kunnen jullie mij aanbevelen.
Ik dacht zo rond de 30 a 40 Euro

Ik kwam deze ook nog tegen: 4RC (For Radio Control modelbouw)

Is dit iets??
Ik wil toch zeker rond de 40 AH zitten. Beter iets te veel dan te weinig.

Groet: Adrie

hallo
Vandaar dat je niet meer vloog
maar 30AH is voldoende hoor je had nu 20AH er in he
maar die regelaar van remco is ook goed hoor
mvg huub

ook delta lid

Hey Huub.

Er zat nu een 30 AH regelaar in. Van hoveren naar vol pitch kost flink wat AH hoor. Het verbruikt soms meer AH dan je denkt.

De turnigy plush serie van HC zijn best wel betrouwbaar. Bijna geen kwaad woord over te vinden. In tegenstelling tot de super simple serie. Soms doen die het, en soms niet. Geen goede ervaring heb ik met de super simples. Meningen erover zijn verdeelt. Die zou ik dus nooit in je heli zetten.

Deze zou je naar kunnen kijken.
En als je echt veilig wilt zitten kan je deze nemen.

Ik gebruik zelf de turnigy plush 80A, ~40A, ~12A en de ~6A. Allemaal van HC. Doen het allemaal prima!

Als je alleen een regelaar en misschien nog wat connectors of kabeltjes koopt bij HC dan zijn de verzendkosten minimaal (3 euro) en je krijgt geen probleem met douane enzo en je hebt een snelle levering. Als je pakket zwaarder wordt (>1kg) is er wel een kans dat je wat moet bijbetalen aan de deur.

Ludo

Dan gewoon die regelaar van remco er in
morgen even bellen en dan kan je donderdag weer vliegen

mvg huub

Gewoon proberen
20juli ga ik naar remo toe om wat onderdelen
heb hier nog wel een regelaar liggen 30amp
mvg huub

Back