Kassa! test div RC heli's en vliegtuigen

linkje werkt bij mij niet. Ik zou wel willen weten wat er allemaal wel niet mis mee is

mvg Bram

Hier draaide het prima.

Peter van de "2 broers" was van de partij, ze doen het schijnbaar beter dan de Skywatcher maar het blijft speelgoed wat beter crasht dan vliegt ;-)

Voordat we hier een heel draadje vol nutteloze meldingen hebben of het filmpje het wel of niet doet.. ik heb 'm even gecaptured en ben 'm nu op youtube aan het zetten. Nog even geduld dus als de link uit de topicstart het niet doet en aub niet nutteloos hier komen melden.. ;)

Het verhaaltje bestaat uit 2 delen.. een algemeen filmpje en de uitslag van de test.

Algemeen:

Uitslag test:

Merk dat virtualdub kennelijk het niet leuk vind video en audio tegelijk te converteren en compressen, de synchronisatie tussen beeld en geluid is dus niet goed, maar goed genoeg..

Laatst bewerkt door een moderator:
hezik zei:
Merk dat virtualdub kennelijk het niet leuk vind video en audio tegelijk te converteren en compressen, de synchronisatie tussen beeld en geluid is dus niet goed, maar goed genoeg..

;)

Vond het wel goed zo, voor de ongelukkigen die het oorspronkelijke filmpje niet kunnen zien, zo hebben ze toch beetje idee.

Ik gebruik virtualdub en heb in 1 'go' de video gescaled (iets kleiner gemaakt), gecompressed naar xvid, de audio omgezet van 22k 16 bit stereo naar 16k 8 bit mono en gecompressed naar mp3.. dat was kennelijk iets teveel van het goede voor virtualdub om in 1 keer te doen, vandaar dat de audio niet lekker loopt. Is overigens iets van maximaal 5 seconden, maar soit. Had geen zin het traject van capturen, compressen en uploaden naar youtube NOG een keer te doen ;)

Mooi dat de 'chinook' op één staat! Ik ben van plan om er één te kopen, maar dan van revell. Daar zag ik r een op de site staan. die wordt niet in de test genoemd, maar heeft iemand hier ervaring mee? event. via pm!

Grappig dat ook Kassa! zich hierin mengt. Voor een goede (speelgoed) RC heli kan je trouwens beter op de zwarte markt (Beverwijk of Vleuten) kijken. Daar koop je een leuke 3Ch heli al voor 20 euro.

was een serieuze test hé......serieus progamma en ik moest toch een beetje als deskundige overkomen lol....

er waren meer heli'tjes en vliegtuigjes die op de nominatie stonden maar deze 8 waren de uitverkorenen..
de klapwiekertjes deden t niet onaardig maar voor binnen was t niks...
Tandempje van silverlit vliegt goed maar er zat wel veel verschil in de een en de ander, de ene vloog met een noodgang en de andere kwam zowat niet vooruit.. helaas is de chinook van jamara niet getest want die zou wel eens net als de alvis hoge ogen hebben gegooid..

de HG light was van nikko, bedroevend ding, van eentje de zender al kaduuk, die ging bij volgas uit, en de andere wilde niet hoger komen als een 30 cm, dan was de puf er al uit... gammel gebakkie, zag net dat de intertoys m al in de uitverkoop had gegooid

Back