Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie nergens een C staan in je vraag, maar met zoek functie kom ik wel zeker de C versie tegen. Succes.Kds 450 ervaringen/meningen
Ik zie nergens een C staan in je vraag, maar met zoek functie kom ik wel zeker de C versie tegen. Succes.
Erik
Bevalt de eco 8 niet, dat je gaat kijken naar een KDS ?ESKY lama V3 - IKARUS eco 8 - KDS 450c
ik heb al een keer gevlogen met een trex 700
12 / 13 jaar, vlieg jij maar even met mijn Trex 600 / 700 kijk ik even naar je dobber. :sleepy:iemand die ik tegen kwam een keer toen ik aan het vissen wat liet me even vliegen met een trex 600 nitro
Ik vlieg al 1,5 jaar met de (GL) KDS 450C versie, en ben daar zeer tevreden over.
Zowel frame als alu onderdelen van kop en staart zijn oersterk en de vliegeigenschappen doen niet onder voor Trex. (dit laatste volgens iemand die veel meer ervaring heeft dan ikzelf).
Ik heb er echter niet de KDS electronica in maar Graupner.(MX16)
Ook belangrijk, onderdelen zijn, ook in Nederland, zeer snel te verkrijgen voor een heel redelijke prijs.
Veel succes met je keuze.
Ik vlieg al 1,5 jaar met de (GL) KDS 450C versie, en ben daar zeer tevreden over.
Zowel frame als alu onderdelen van kop en staart zijn oersterk en de vliegeigenschappen doen niet onder voor Trex. (dit laatste volgens iemand die veel meer ervaring heeft dan ikzelf).
Ik heb er echter niet de KDS electronica in maar Graupner.(MX16)
Ook belangrijk, onderdelen zijn, ook in Nederland, zeer snel te verkrijgen voor een heel redelijke prijs.
Veel succes met je keuze.
Zelf even van uit het niets iemands T700 besturen (zonder leskabel) lijkt me ook wat hoog gegrepen trouwens, aparte vent die dat toelaat![]()