Kds 450 ervaringen/meningen

Ik heb de C versie nu 3 a 4 weken in bezit. Bevalt goed, ik heb er alleen pas 1 of 2 vluchtjes mee gemaakt. Ben nog druk aan het simmen op de PC. Bij wat beter weer zal ik wat meer echt gaan vliegen;). Ik denk dat het een echte goede beginners heli is en een van de betere T-rex cloonen zoals EricW tegen me gezegd heeft. Dit is in het draadje van de S terug te vinden..Ik zou zeggen succes met de aankoop (of heb je deze al gekocht?)

nee ik heb hem nog niet ik ben van plan om hem met mijn verjaardag te kopen(10 feb) ik heb al een keer gevlogen met een trex 600 en ik vlieg al bijna 2 jaar met realflight.
dankje wel voor je reactie, ik hoor eigenlijk alleen maar positieve dingen over de 450 c versie.

Mvg Ruben

Laatst bewerkt:
nee de eco 8 is nog niet klaar maar ik heb hem gewoon in me naam staan.
iemand die ik tegen kwam een keer toen ik aan het vissen wat liet me even vliegen met een trex 600 nitro, maar die had nog een ecotje liggen thuis en daar deed hij niets meer mee dus daar kan ik dan lekker mee oefenen tot ik de kds heb.

Mvg ruben

Ik vlieg al 1,5 jaar met de (GL) KDS 450C versie, en ben daar zeer tevreden over.
Zowel frame als alu onderdelen van kop en staart zijn oersterk en de vliegeigenschappen doen niet onder voor Trex. (dit laatste volgens iemand die veel meer ervaring heeft dan ikzelf).
Ik heb er echter niet de KDS electronica in maar Graupner.(MX16)
Ook belangrijk, onderdelen zijn, ook in Nederland, zeer snel te verkrijgen voor een heel redelijke prijs.

Veel succes met je keuze.

Ik vlieg al 1,5 jaar met de (GL) KDS 450C versie, en ben daar zeer tevreden over.
Zowel frame als alu onderdelen van kop en staart zijn oersterk en de vliegeigenschappen doen niet onder voor Trex. (dit laatste volgens iemand die veel meer ervaring heeft dan ikzelf).
Ook belangrijk, onderdelen zijn, ook in Nederland, zeer snel te verkrijgen voor een heel redelijke prijs.

Klopt,
Hij vliegt zeker niet verkeerd.
Maar als je snel meer wilt dan is de aanschaf van een goede computerzender eigenlijk belangrijker als de heli die je ermee vliegt.
En ben het ook met je eens dat er in nederland momenteel echt wel "goede" helikopter speciaalzaken zijn waar je echt goede ondersteuning/hulp kan krijgen en voldoende voorraad is om snel weer te kunnen vliegen.
Kost soms ietsje meer (je krijgt ook meer), maar is het niet goed dan wordt het heel snel opgelost en je hoeft niet te duimen dat het door de douane heen glipt..;)
Maar om die discussie te voeren hebben we een speciaal draadje op het MBF:
[55088] pakketje-uit-het-buitenland-douane-121

Zelf even van uit het niets iemands T700 besturen (zonder leskabel) lijkt me ook wat hoog gegrepen trouwens, aparte vent die dat toelaat :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:

heel erg bedankt voor je reactie.

Mvg Ruben

Zelf even van uit het niets iemands T700 besturen (zonder leskabel) lijkt me ook wat hoog gegrepen trouwens, aparte vent die dat toelaat :mrgreen:

bedankt voor je reactie, ik had een typfoutje gemaakt.
ik heb alleen gevlogen met een trex 600 met leskabel van een man die ook les gaf.

Ruben

Laatst bewerkt:
Back