KDS 450 shop ?

• Topicstarter Topicstarter machskn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

machskn

Guest
Hallo allemaal

Sinds een paar weken ben ik weer bezig met heli,s , nou ja lezen op mbf.
IK hoor goede verhalen kwa prijs/kwaliteit verhouding over de KDS EN HK 450..

Mijn intresse gaat uit naar de kds , mijn vraag aan jullie of iemand nog een goede site weet in hk? kwa centjes en omdat ik er gelijk spareparts mee wil bestellen en 3 extra lipo,s vandaar.

En welke meest voorkomende reserve onderdelen kan ik t beste gelijk mee bestellen?

bvd & mvg Richard

Richard,

De lipo's kun je wel bestellen in HongKong maar voor de reserve onderdelen zou ik gewoon in Nederland bestellen: KDS-S : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby! wat ik tot nu toe gezien heb zit er niet heel veel prijs verschil in. Verder bestel je dan in Nederland dus het is binnen 2 dagen bij je thuis en ook nog eens bij een sponsor van het forum.

dankje voor de antwoorden , wat ik vergeten was te zeggen dat ik op zoek ben naar de kds 450 sv rtf met 2.4 ghz zender.

Heb zelf nog een copterX er liggen in kit , deze wou ik da verder in elkaar zetten door af te kijken bij de rtf kds-450sv

mvg, richard

Ready to fly betekent in werkelijkheid "geassembleerd maar alles moet nog afgesteld worden" dus je kunt maar tot op zekere hoogte afkijken, boekje zou je net zoveel info moeten geven. Belangrijkste is afstelling van servos en linkjes.

Ik hoor eigenlijk nog al wat douaneproblemen als je via Hobbyking bestelt. Je kunt hem ook vinden op Ebay, de HK450, ietsje duurder, maar dan heb je tenminste geen gedonder met de douane.

Voor spare parts is het misschien handig om meteen een tweede kit te laten komen, van de HK dan, dat is goedkoper dan de spare parts los te kopen. Eigen ervaring :D

Over mijn HK ben ik erg tevreden, die van mij vliegt heel strak en mooi. Prettig machientje. Je moet echter wel weten hoe je 'm moet bouwen, want, zoals je misschien al hebt begrepen, wordt hij zonder handleiding geleverd. Persoonlijk vind ik de HK veel beter vliegen, mits goed gebouwd, dan een KDS, waar ik ook ervaringen mee heb. Maar ja, dat ben ik.

Ik weet wel een adresje hier in nederland waar je de cineese koptertjes kunt bestellen
alle doeane e n z al geregold
voor interesse in die winkol stuur me maar een pb

KDS RC HeliShop deze zit in Hoogeveen en heeft alles voor de KDS en is zeker niet duur en ze helpen je met alles.Ook stellen ze de heli helemaal af voordat hij verzonden wordt.
Bij reparatie betaal je alleen de onderdelen en niet de tijd die zij erin steken.

Prijzen zijn daar zeer netjes...., en idd alles op voorraad tegen een paar procent meer dan da tje het zelf zou halen in buitenland.. Das niet veel die paar procent, zeker als je kijkt naar de waarde per item, veelal onder de 3 euro.... dus ja 3 euro of 3,40 , boeit me weinig, als ik DIRECT weer kan vliegen ipv 2 week wachten ;)

Voordeel dat hun het als hobby erbij hebben.... Dan kan je ook wat lager dan de rest...

Tja....
Ik vindt van niet... Het valt me gewoon op. Lijkt me een stukje nuttige kennis.

Als ik zeg dat ik daar geweest ben, super geholpen ben, en ze beter zijn dan winkel X omdat ze me koffie geven, een goed gevoel geven, em laten vliegen met hun heli (ipv mijn heli), als ik daar een heli koop. Ik "ruzie" heb met winkel Y omdat ze me daar oplichten, geen service kennen, en etc...

Tja dan word het al iets anders...
Maar ik vindt dit nog wel kunnen... Tis onderbouwd, en dat geld ook voor het nadeel van de winkels in HongKong..

Je kan altijd nog een kwalijk bericht doen, dan kunnen de andere mods hier over oordelen......

Emil, mod

Zolang je geen adres kan vinden op de site, kan je het beste nog eens overwegen om hier een duur artikel aan te kopen.

Tja "neem contact met ons op"...
die knop zit er niet voor niets op welke site dan ook... ;)

Daarnast ken ik wel een site, MET adres waar ik NOOIT meer kom ;)
(nee we noemen geen namen, das tegen de policy ;))

Probeer het eens zou ik zeggen, dan komt het vast wel goed. Is met meedere sites zoo, dus zeer waarschijnlijk met deze ook... ;)

Maar goed google eens , dan word er ook veel duidelijk, Dat zou ook voor deze site geen uitzondering zijn... ;)

Laatst bewerkt:
ik heb een kds 450s met flymentor gekocht bij kds shop, zeer goede service altijd bereid om te helpen. laat het dan maar een fractie duurder zijn, heb ik geen probleem mee.

m vr gr joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back