Nou,,, Titel zegt eigenlijk alles toch?
Ik ben gecrash omdat ik aan het vliegen was en het schroefje in me feathering schaft afbrak, dus allebei me bladen vlogen eraf (en ja, zag er heel erg leuk uit
)
het was tegen mij gezegt dat de schroefjes bij de 450s niet altijd even strak blijven zitten.
dus ik nam altijd voorzoorgs maatregelen, (schroefjes checke etc)
nou ben ik dus in me feathering shaft gegaan met locktight,, KAK.
Bij deze een paar foto's
't frame is net een banaan.....

de bevestigingen voor de landing skids zijn weer gebroken, vorige x heb ik ze gelijmt maar dit mocht dit keer niet werken.

flybar krom, maar die had ik gelukkig nog
nou nieuwe bladen en blade grips en feathering shaft kit, want dit is allemaal spoorloos (-_-)'

Tandwiel gestript,

naja, RIP Frame, dit word vervange door een Carbon frame,

ennu ligt het er zo bij, wachtend op een nieuw frame

Beetje treurig is het wel, dit alles door een klein kut schroefje! naja, shithappens, life goes on
kosten zijn ongeveer 60 euro, maar dat is met Carbon onderdelen en Alu blade grips etc.
Ik ben gecrash omdat ik aan het vliegen was en het schroefje in me feathering schaft afbrak, dus allebei me bladen vlogen eraf (en ja, zag er heel erg leuk uit

het was tegen mij gezegt dat de schroefjes bij de 450s niet altijd even strak blijven zitten.
dus ik nam altijd voorzoorgs maatregelen, (schroefjes checke etc)
nou ben ik dus in me feathering shaft gegaan met locktight,, KAK.
Bij deze een paar foto's
't frame is net een banaan.....

de bevestigingen voor de landing skids zijn weer gebroken, vorige x heb ik ze gelijmt maar dit mocht dit keer niet werken.

flybar krom, maar die had ik gelukkig nog
nou nieuwe bladen en blade grips en feathering shaft kit, want dit is allemaal spoorloos (-_-)'

Tandwiel gestript,

naja, RIP Frame, dit word vervange door een Carbon frame,

ennu ligt het er zo bij, wachtend op een nieuw frame

Beetje treurig is het wel, dit alles door een klein kut schroefje! naja, shithappens, life goes on

kosten zijn ongeveer 60 euro, maar dat is met Carbon onderdelen en Alu blade grips etc.