KDS zender instellen op SIM?

Hoi Jan
ik heb een nieuw probleem waar je mij waarschijnlijk wel mee kan helpen.
Als ik elevator omhoog doe gaat de swashplate naar links en andersom ook ipv naar voren en naar achter.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Gtz,
Ronald

Hallo Ronald,

Mijn eerste gedachte is dat er een servo verkeerd om draait. In post #11 had ik aangegeven welke servo's er reverse moeten draaien (2 en 6), de rest gewoon.

Ik gok erop dat servo 1 verkeerd om draait (Rev), dat is de eerste die je tegenkomt als je per ongeluk op een toets drukt.

Groeten,
Jan

KDS swashplate instellen

Hoi Jan.
Je had het weer bij het rechte eind toppie!!
Alles werkt weer naar behoren,bedankt weer.
Hij stond op normal maar moet op rev dan werkt hij weer zoals het hoort,niet volgens de regels hij moet eigenlijk in norm,maarja het werkt.
Groetjes,
Ronald.:p

Laatst bewerkt:
Dus de originele Phoenix kabel (korte stereo stekker) die in het standaard pakket zit werkt heel zeker met de KDS 7ch?

Ik heb me al rot zitten zoeken welke kabel/verloopstekker je nodig hebt voor Phoenix Sim...

Kan iemand foto posten?

Edit: reeds antwoord op gekregen, werkt dus.

Laatst bewerkt:
Ik wil even meeliften op dit topic. Ik heb net een Phoenix sim met een KDS -7XII zender. Ik heb een profiel aangemaakt voor deze zender. De calibratie is gelukt maar als ik de simulator start krijg ik de melding: You have not selected a control profile from the system. Ik moet nu naar System > Your controls menu en dan het profiel selecteren. Ik kan doen wat ik wil maar ik blijf de melding houden.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Jeroen.

Back