KDS450C, there we go!

Ik wil er zoiezo een met de k7x-ii zender met groter display.
Was er echter niet van op de hoogte dat je daarnaast nog verschillende paketten had...(verschil in lipo, motor en zenders).
Wat betreft de lipos worden er een paar bij hk besteld. Dus daar maak ik me niet zo druk over. De motor is echter wel een belangrijk punt.

Sent from my Samsung Galaxy S II.

Laatst bewerkt:
Helaas heb ik vandaag mijn KDS op zijn kant gelegd. Bij de eerste poging, wat opzich goed leek te gaan was het opeens klaar en kantelde hij voorover de grond in.

Visueel lijkt de schade mee te vallen op wat gras sporen na ;-). Echter, vliegen ho maar. Zodra hij optoert wil hij direct omhoog. Heel aggresief zelfs. Je hoort ook flink lucht geklapper zegmaar. Tevens schud hij behoorlijk en als ik iets doorzet en kijk wat hij wil als hij neigt los te komen dan wil hij vooral voorover.

Ik wil hem dolgraag proberen te repareren maar ik heb geen flauw idee waar te zoeken of iets te 'meten' etc.

Hoe vanaf hier?

Als hij naar voren wilt neem ik aan dat je swashplate nu scheef staat, en naar voren helt.
Bij midstick zou je swash namelijk geheel horizontaal geleveled moeten staan.
Was dit je maiden?

Idd, je zal de subtrim moeten gebruiken of 1 van de stangetjes vd servo naar de swash moeten verlengen/verkorten. Maar het best kan je de subtrim gebruiken.

Back