KDS450s als opvolger?

Hallo,

ik ben nu een tijdje aan het vliegen met mijn honeybee fp en heb hem nu al aardig onder controle, nog niet helemaal nose-in, kan ik nog niet maar wil ik wel onder controle hebben voor dat ik doorga met een grotere heli.
maar dat is het punt hier niet.
ik zit te kijken naar een mooie 450size heli, dus gewoon met 3s lipo's.
ik probeer zoveel mogelijk te krijgen voor zo min mogelijk geld, zoals iedereen;)
ik heb de kds450s rtf gevonden, staat op veel nederlandse sites en ziet er goed uit, klopt het dat het een goede trex450 kloon is?
of kan ik beter met een andere gaan vliegen als opvolger?
ik weet het niet precies, wat nog andere suggesties zijn in de richting van een kds450s?

groeten,
Dennis

Ik zou eerst een leuke zenderset gaan kopen.
Daarna hoef je niet meer van die dure RTF sets te kopen.
Voor 100 euro heb je de HK-450 vliegklaar staan.

Ik zou eerst een leuke zenderset gaan kopen.
Daarna hoef je niet meer van die dure RTF sets te kopen.
Voor 100 euro heb je de HK-450 vliegklaar staan.
Wat wordt er verstaan onder een leuke zenderset, en wat voor prijs hebben we dan in gedachten? heb zoveel niet te besteden.
en de hk450, is voor 100euro wel een beetje goed dan (100euro vliegklaar met accu ? zonder zender neem ik aan)

Gewoon een zender die je voor elk model kunt gebruiken, zoals de futaba t7, ff7, ff9, Graupner mx 12 enz. Voor rond de 200 heb je een leuke set.

De KDS is trouwens ook een mooie heli, maar wat voor zender zit erbij ?

KDS-450S RTF
hier is een link, zit volgens mij best goede elektronica bij, maar de zender is inderdaad niet computer.

misschien is een graupner mx12 wel wat ja, bijvoorbeeld de synthesizer kan ik de meegleverde ontvangers, bij mijn honeybee fp en deze kds gewoon gebruiken.

hebben heli's nooit meer dan 6 kanalen in gebruik (enkel voor vliegen)?

Back