kds450sv aansluiten op dx6i zender antwerpen kallo

MOTORDRADEN los
dat is wat anders dan de regelaar los...

dus de 3 naar de motor haal je uit elkaar
de regelaar laat je gewoon in de ontvanger zitten

Het binden van de ontvanger aan de zender zou in de handleiding moeten staan..

voor te binden moet ik de de throthle in de ontvanger steken en dan de batterij aansluiten en dan binden volgens het boekje van de zender ?
kan ik dan de draden van de motor loslaten of ni ??

Ik zou even hulp zoeken bij iemand die er meer verstand van heeft.. want dit gaat echt zo niet goed komen...

Je haalt me de woorden uit de mond Anko, straks vliegen de elektronen Jos om de oren, "I love the smell of burning electrons in the morning".

Jos, neem Kallo/Beveren op in de titel van de discussie. Wellicht dat zich dan iemand bij jou in de buurt zijn neus hier laat zien. Titel kun je aanpassen door openingsbericht van discussie te wijzigen -> meer opties.

Kijk ook eens in deze discussies
mede RC heli hobbyisten gezocht Belgie - regio Antwerpen en omstreken

Laatst bewerkt door een moderator:
voor te binden moet ik de de throthle in de ontvanger steken en dan de batterij aansluiten en dan binden volgens het boekje van de zender ?
kan ik dan de draden van de motor loslaten of ni ??

Ja, je kan de draden naar de motor (dus zoals eerder vermeld) loskoppelen. Als er geen draden gekoppeld zijn naar de motor kan hij toch ook niet optoeren?

oke mannen
ik ben nu eerst de filmpjes aan volgen hoe je je helie instelt op mijn zender en welke servo voor dient
en van die draden heb ik door
hou jullie op de hoogte
bedankt allemaal voor de goede raad en uitleg

hey gasten
de helie is ingesteld alle servo's staan mooi dus 90 hoek
heb hem voor de eerste keer opgestart staart bleef goed staan .
nu stil aan hopjes aan doen en de rest komt wel goed .
wou jullie dit toch laten weten
mvg jos

Back