Kennismaken

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Brok, 21 jan 2020.

  1. Brok

    Brok

    Lid geworden:
    18 jan 2020
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Hoekse Waard
    Hoi, ik ben Brok voor jullie. Sinds een paar weken heeft het modelbouwvirus me weer te pakken. Voorheen diverse statische modellen gebouwd. De laatste is een hoogaars, naar het boek van J. van Beijlen. Scratch bouw op spanten, helemaal ven eiken. Zag onlangs op Ali een model van de Black Pearl. Diverse prijzen en uitvoeringen. Ik dacht aan een kleine uitvoering. Je weet nooit wat je binnen krijgt. Nou, dat was een verrassing. Onderweg open gemaakt, een grote bende in een slechte verpakking en ZONDER handleiding. Wel met de mogelijkheid een opengewerkt model in elkaar te freubelen. Slechte materialen, allemaal triplex en geen massief hout, behalve het rondhout. Niets te verhalen bij Ali, alleen als alles teruggestuurd zou worden. Dus niet. Toch maar begonnen. Helemaal op gevoel en NBV (nuchter boeren verstand)
     
  2. Stephan Kertész

    Stephan Kertész

    Lid geworden:
    5 jul 2019
    Berichten:
    7.794
    Locatie:
    Ittervoort
    Hoi brok, welkom hier. Ga je ook een verslag bijhouden? Welk merk en welke firma was dat bij Ali? Laat sowieso een negatieve reactie achter op zijn pagina. Met foto's en beschrijving. Vaak krijg je je geld terug als je de reactie verwijderd. Maar je waarschuwt in elk geval toekomstige kopers.
    Succes met de bouw.
     
  3. Hans Groenenberg

    Hans Groenenberg Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 nov 2014
    Berichten:
    6.065
    Locatie:
    Oud Beijerland
    Ik weet natuurlijk niet de waarde van dit pakket en de verwachting van je.
    Maar een beetje naief mischien dit te bestellen via Ali Express?
    Daarnaast Stephan, vind ik het maar zo, zo een negatieve recensie te plaatsen als je iets niet bevalt.
    Ik heb helaas teveel met onterechte negatieve beoordelingen te maken om dit te kunnen waarderen.
     
  4. Stephan Kertész

    Stephan Kertész

    Lid geworden:
    5 jul 2019
    Berichten:
    7.794
    Locatie:
    Ittervoort
    Nee, Ali bestaat uit duizende verkopers en er zitten oplichters tussen die echt rommel verkopen. Door juist die recessies te lezen haal je de goeden eruit. Het is zelfs zo dat Ali ze zelf eruit gooit als ze rommel verkopen. Daar staan ze zelf achter. En naïef is het niet. Ik heb al verschillende verslagen gezien van zul producten. Daar kan caldercraft, corel of wie dan ook niet aan tippen. Alles van walnoot, kersen of ander kwalitatief mooi hout. Prachtige ornamenten en noem het maar op.

     
    TIMBERWOLF vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina