Kent iemand deze zender??

• Topicstarter Topicstarter mindbender_tm
  • Startdatum Startdatum
M

mindbender_tm

Guest
IS DEZE ZENDER DE MOEITE WAARD??
Ik moet een nieuwe zender kopen daar mijn Robbe Dinosaurus niet meer wil samenwerken met moderne regelaars... en ik wil mijn huis niet verkopen voor een nieuwe zender! (mag niet van vrouw!!)

afb16664.jpg

Unsere WT5 Fernsteuerungen der Firma wumTec sind
proportionale 4+1 Kanal Fernsteuerungssysteme zum Steuern von
Höhenruder, Seitenruder, Querruder, Motordrossel und einen Funktionsschalter.

Folgende Ausstattungsmerkmale kennzeichnen
die WT5 Fensteuerungen:
- Langjährig erprobte Technik garantiert höchste
Betriebssicherheit
- Frequenzmoduliert (FM) PPM
- Kompaktes ergonomisches Gehäuse für hohen
Bedienungskomfort
- Servoreverse
- Vorne angebrachter Quarzsteckplatz für Wechselquarze

Sender 5 Kanal 40MHz
4x Servo reverse
4x Trimmschieber
Mikro Empfänger 6Kanal 12g
Quarzpaar
4x Servo Zugkraft 3,2kg/cm mit Servohebeln und Befestigungsgummis
hohe Reichweite 1500 feet

Waar staat hij te koop?
en wat moet hij kosten??
ik zoek ook een goedkope zender om een beetje met depron ed. te experimenteren 8)

Hallo Harm
Ik heb deze zender gevonden op eBay Duitsland: 7305467741
ongeveer 50 euro...
John

Ziet er spannend uit. :nosmile:

Ik weet niet wat je van plan bent om hiermee te gaan vliegen? Een depron modelletje zou eventueel nog kunnen, maar voor een brandstof of electro model van wat forsere afmeting vind ik dit wel érg minimaal. Voor zo'n €175,- heb je tegenwoordig al leuke computerzenders van aanzienlijk betere kwaliteit. Dit soort zenders krijg je normaliter cadeau bij een speelgoed vliegtuigje van de lokale Bart Smit. No offence. :) Mijn resume: Even doorsparen.

Ik ga mijn Robbe Eco verkopen :( Hij wil niet samenwerken met mijn nieuwe MPX Pico 380 regelaar.
Het moet misschien wel een computerzender worden om die Pico te kunnen genbruiken???
Welke soort zenders komen in aanmerking als ik op eBay ga zoeken? Moet toch weer geen verkeerde kopen...
Ik wil hen gebruiken voor een el. vliegtuigje en ook voor mijn boten (schepen :D )
John

Ik weet niet wat je precies voor een zender zoekt. Maar bij shamrock in Maasticht hebben ze volgens mij goede zenders voor een redelijke prijs. Ik heb even de afbeelding bij hun op de site weg gehaald (http://www.shamrock-maastricht.nl/).
afb16708.jpg

afb16709.jpg

Ik hoop dat dit eventueel helpt met het maken van een keuze.

Arjan

beste Arjan
bedankt voor je hulp! Ik ga zeker een kijkje nemen in die winkel! Of op eBay! :D

Is in ieder geval normaal bij Shamrock.
Heb in november die FX18 gekocht daar. Helemaal kaal welteverstaan voor maar 89 Euro. 8)
Succes met de nieuwe zender.

Frank

Zelf heb ik een mc12, geweldige zender met veel functies, maar wel een klein beetje lomp zeg maar, maar wel robuust. Ik denk dat die fx-18 de beste zender is, heb er een paar reviews over gelezen en het is een hele praktische zender met veel functies en veel kanalen. Er zitten bijvoorbeeld schuifregelaars op, veel handiger dan die draaiknopjes. Als je een goede zender wilt, koop dan de fx 18 of de mc 12.
Die mc 19 is echt heel professioneel, maar ik zou die pas kopen als je megagroot schaal gaat bouwen of minstens 10 modellen hebt.

Greetingz.

Back