Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na veel lezen ben ik toch tot het besluit gekomen een fatshark aan te schaffen.
Het is inderdaad een mooi bedrag voor die bril, dat is zeker.
Je leest op een gegeven moment zo veel verschillende dingen.....maar goed de knoop is door...het wordt een fatshark......
Ga eerst ff testen met mijn 1,3 Ghz setje en gewoon op de gopro, daarna besluit ik wat ik evt verder nog aanschaf......OSD en losse camera voor de FPV.
Zit ook nog te wachten op wat onderdelen voor mijn nieuwe hexa, die dat gewicht wat gemakkelijker kan tillen, en langer kan vliegen op 1 accu dan de huidige hexaspyder...:
arducopter-quad-wordt-hexaspyder
Waar vind ik zon filter?
hi
voor iedereen die het nog niet weet
nooit je video bril met lensen omhoog in de zon neer leggen
weet niet hoeveel seconden het duurt
maar de lensen in de bril verbranden je lcd,s in nowtime
dan kan je de bril weg gooien
rob
Kijk, daar kan ik iets meeIk draag zelf een bril +2 enkel voor het lezen (niet om ver te zien). Ik heb absoluut geen moeite om in de fatshark het beeld goed en scherp te zien, is alsof je gewoon een groot scherm kijkt vanop 3m.
Had wel een diopter set lenzen bijgekocht daar ik ook niet wist hoe het beeld zou zijn zonder leesbril maar heb deze ik absoluut niet nodig !
Neen, heb nog geen sec spijt gehad van die bril !maw super tevreden![]()
Kijk, daar kan ik iets mee
Klinkt goed
Volgens mij ook maar eens een Dikkehaai bril gaan bestellen.
Alleen nog de vraag welke![]()
Ik had deze vraag bij Fatshark neergelegd.Dat had ik inderdaad gezien
Ik heb +1.nogwat.. en een cylinder in mijn bril
Fatshark zei:If you can comfortably watch a 50” TV from 2m away without wearing glasses they’ll work fine.