Keuze lader voor recreatief gebruik

Zoals de titel al zegt vraag ik jullie hulp om een goede maar redelijk goedkope lader te kiezen voor recreatief gebruik bij een electro auto.

Ik heb al enkele laders gevonden en ik vroeg me af welke de beste prijs / kwaliteit verhouding heeft ?

Graupner TURBOMAT 5 = 30.00 €
Graupner TURBOMAT 4 = 23.00 €
ULTRAMAT 5 = 40.00 €
POWER PEAK 400 = 34.95 €
MEGA PEAK 3000 van Protech = 47,95 €

Ik hoop dat jullie hier even tijd voor willen maken.

Alvast bedankt

Je kunt beter vragen welke lader het best bij jou past, als je omschrijft wat en hoe je wilt gaan laden zul je wel reacties krijgen.

Wil je snelladen ?
Wil je een 220 lader of niet ? of beiden ?

Er is niemand op dit forum die al jou genoemde laders kan beoordelen dus vandaar dat je geen reacties krijgt. Succes !

Ok, dat zal ik doen :

220 v of 12 v of 24 v maakt niet uit.

Ik wil ermee snelladen en ik zoek er een met delta peak afslag.

Opladen van nicd en nihm accu's tot 3300 mah.

Het is voor accus die gebruikt gaan worden in een 2wd buggy waar ik geen wedstrijden mee ga rijden.
Er zullen ook geen megasnelle motoren gebruikt worden.

Hoop dat jullie me nu kunnen helpen ?

vermits er niet veel reaktie komt doe ik maar een poging.
Ik zou voor de graupners gaan, en wel de goedkoopste.
Want :!: Ze zijn allemaal nogal beperkt en vroeg of laat hang je eraan en heb je een betere nodig.
Wil je je lader de komende 5 jaar nog gebruiken moet hij lipo's aankunnen. Die bat. zijn er doen het goed en worden met de dag goedkoper.
Een lader is een blijver dus die moet je gelijk goed kopen (net als een zender. )
Dit zou hij moeten kunnen.
Als je kan koop iets zoals de robbe ultimate LI. Daarmee kan alles laden de komende 10j.

Bedankt voor de reactie , ik zal je raad opvolgen en een goedkope kopen.

Dit omdat ik niet over het budget beschik om in een keer veel uit te geven .
Het lijkt me zelf ook wel verstandiger om te investeren in de toekomst zoals in lipo accus en laders en brusless motor en regelaar , digitale servo, ....

Mvg

Back