Dit is een voedings adapter maar eigenlijk zelf ook al een lader. In het voorbeeld van een laptop (waar ook een accu in zit) Laad dit apparaat meteen ook de accu op. Dit apparaat is gewoon absoluut NIET geschikt om acculaders voor RC te voeden... Als de winkelier je dit heeft verkocht met het verhaal dat het wel kan dan zou ik hem over de balie heen trekken en vragen waar hij mee bezig is...
Nou, jij hebt er zo te lezen wel verstand van?

sorry hoor, maar ik ben het er niet mee eens...
Deze voedingsadapter is echt alleen een voeding. De lader-elektronica zit in het apparaat(laptop) zelf. Een lader als voeding gebruiken is vragen om problemen.
Dit apparaat is zeker te weten geschikt om acculaders te voeden. Je kan alleen niet met veel vermogen laden. Als je toch alleen kleine accu'tjes gaat laden, kan je ook met zo'n lichte voeding prima aan de slag. Scheelt weer gesjouw en €$€$.
Ikzelf heb dezelfde voeding trouwens ook. En ik gebruik hem veel als ik op vakantie ben(modelvliegvakantie dan). Ik sluit er dan vaak 2 laders op aan. 1tje met een maximaal laadvermogen van 300+watt, en de andere 120W.
Daar kan ik perfect ontvangeraccu's en zenderaccu's mee laden. Zolang je onder de 50Watt blijft is er niks aan de hand. En het is stil, want er zit gelukkig geen ventilator in. (ideaal als je slaapt naast je acculader)
Meestal raad ik ook iedereen aan om een zwaardere voeding aan te schaffen dan dat de lader nodig heeft, echter is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je een kleine voeding niet kan gebruiken. Je moet wel weten waar je mee bezig bent, maar is dat niet met alles bij deze hobby?