Keuze onroad,t blijft lastig FIRST START

Op de site valt een ding op, er is niets meer leverbaar. gaat wel goed met kyosho zo. Volgens Gerlof zijn de onderdelen wel te leveren.

Wat ik nu een beetje vervelend vind,is dat ik nu dus niet meer weet of ik een kyosho moet kopen.
Ben er best een beetje ziek van eigenlijk....

Staar je niet blind op een body. Het gaat om de auto die eronder zit.
Een body kan je altijd nog kopen (die je graag hebben wil).

@ pinty,

Tuurlijk het draait niet om bodywork dat is bij mijn 1:1 motorfiets ook zo :D
Ik ga vanmiddag toch even naar Quartel,ik heb daar ook een v-one SIII gezien.
Vind eigenlijk dat ie die maar aan mij moet verkopen met zender en al tegen een goede prijs:D

Er is me wel al een aanbod gedaan,is het raar als ik om een ander aanbod vraag?

Goeiedag mensen,

Voor een ieder die het interesseerd :

Ik ga naar Quartel om de door hun aangeboden auto te bekijken.

Vanavond zal ik nog een bericht sturen of het gelukt is.....

Groeten,

Ton

Het einde van de "Quest" :music:............

Allereerst wil ik een ieder die mij geholpen heeft bedanken (hoop dat ik vaker van jullie kennis mag gebruik maken):thumbsup:

Zoals gezegt vanmiddag vol goede moet op naar Veenendaal om eens te gaan kijken wat de heren van Quartel voor mij in petto hadden.
In eerste instantie was ik wat sceptisch (of is het scepties?:D)
Omdat ik al een beetje de pest er in had natuurlijk,ik was aardig enthousiast van de fw-05 Scuderia Ferrari.

Toch is het altijd leuk als je jezelf een kadootje kan geven vind ik,dus toch maar even kijken,ik dacht als ik het niet eens wordt,ga ik zoeken naar een goede gebruikte uit de V-one series.

Uiteindelijk toch een mooi tijdje in de winkel geweest en veel gesproken met de dienstdoende aldaar,veel info gehad.
Jammer genoeg kon ik niet de beoogde auto uit de V-one series krijgen compleet met zender en al voor de prijs van de Fw-05t+ Ferrari

Maar!!!!!.......
Ik geef natuurlijk niet zo heel snel de moed op,uiteindelijk was mij de FW-05 beloofd en in principe al verkocht.
Na heel wat gepraat ben ik, zoals Snelle Henk al zei, niet met lege handen huiswaarts gekeerd

Wel, Ton, denken jullie wat hebbie dan wel gekocht....????

Nou mijn mede nitrosnuivers dat zal ik eens uit de doeken doen:

Ik ben thuisgekomen met de volgende doos :

http://javascript<b></b>:openMidden(248520848,'KAGV4ASL')
full

En wat zit daar dan wel in?

Nou..........

Dit onder andere :

http://javascript<b></b>:openMidden(248520773,'HHRP8X7Y')
full

Ohja...... dit ook!:

http://javascript<b></b>:openMidden(248520441,'7BMVDPIB')

full

Jawel..... een heuse FW06 met porsche GT3RSR

Nu is om eerlijk te zijn Porsche niet mijn ding....maar haar wit blauw rode kleurstelling bevalt me wel.
Het mooie is...ik kreeg er ook nog wat glowplugjes bij
Al met al was dit mijn inziens een aanbieding waar ik gewoonweg niet om heen kon!
Laat ik het zo zeggen de heren van Quartel hebben me een hele mooie korting gegeven.:D

Ik ben er blij mee!:yes:

Nogmaals...iedereen die mij heeft geholpen met raad en advies en antwoorden op de ongetwijfeld vaker gestelde vragen......BEDANKT!

Groeten,

Ton

Laatst bewerkt door een moderator:
Ton, bij deze gefiliciteerd met je prachtige aanwinst.:D Hij zeker ook erg mooi , en dan ook nog de FW 06 welke nog beter geschikt is om de KWC mee te doen. Ik zou zeggen vraag maar raak wat je ook wil, we helpen graag. Of nog beter ontmoet de kyosho jongens op de baan.

Nu natuurlijk het motortje inlopen, ga je de stickies weer lezen.;)

JW,
Dank, je zult me zeker zien bij de KWC,maar eerst de stickies bestuderen;)
Ben er best een beetje huiverig voor om de "nieuwe" te starten.

@ iedereen :

Ik weet dat de fotootjes erg klein zijn maar kan er met geen mogelijkheid grotere op krijgen....

Groeten,

een"tevreden" kyosho eigenaar

Dat had ik al verwacht, als je eenmaal een Kyosho in je handen hebt zie je dat het een kwaliteits auto is en dan ben je zo om. En zoals gezegd, een FW06 is nog een stuk beter dan een FW05. De FW06 heeft de achterkant van een V-One RRR en dat zijn kampioenschaps auto's!

Mooie auto en die Porsche kap ga je echt wel op prijs stellen, en een andere kap is zo gekocht! Daarbij moet ik wel zeggen dat de Kyosho kappen altijd heel mooi zijn en ook lang meegaan.

Veel plezier ermee, rij het motortje goed in dan heb je er lang plezier van. Een GXR15 motor is goed en makkelijk af te stellen! En als je de kans hebt...lekker een keer met de KWC meerijden!

PS: Zet gewoon de linkjes naar de full size foto's er even op, dan zorg ik wel dat ze in een post terecht komen.

Hier een foto van mijn FW05 (de kap was net nieuw, gaaf en nog geen koelgaten ;))
DSCN8624.JPG

Laatst bewerkt:
Hoi Henk,

Mooi bodywork zeg!

Mijne heeft een koelgat wat tevens dient als tankopening in het voorraam.
Ik zal straks de fotootjes in mijn eindverhaaltje even vervangen door linkjes van"mijn album.nl dan kan jij er wel iets mee?

Groet,

Ton

Gefeliciteerd met je aanwinst Ton. De FW-06 is een hele goede auto waar je nog heelveel plezier van gaat hebben.
Succes met inrijden en als er vragen zijn kun je het hier stellen of anders voeg je me maar toe via msn.

M.v.g. Mark

@ Mark,

Dankje!:D

Ik zal ongetwijfeld nog een hoop vragen hebben en misschien hebben jullie t antwoord wel.

En.... als het even kan dan ben ik er bij de eerstvolgende KWC ook bij

Nu ik zo hier naar mijn nieuwe aanwinst zit te kijke vraag ik mij toch iets af :

- Waarom heeft dit model geen "achterbumper" zoals mijn TG10MK1
- Is het inlopen volgens WOT nodig dat je de gehele cyclus op een dag afwerkt?

Groeten,

Ton

Moet je een achterbumper hebben? Die heb je niet nodig....

WOT kan in stappen gedaan worden.

@ Roelof,

Neehoor, een achterbumper is voor mij niet nodig,ik vroeg het me gewoon af

Voor wat betreft de inloop was ik eigenlijk van plan om dit in een aantal dagen te gaan doen vandaar.

Groet,

Ton

Voor ieder die het leuk vind,

Zojuist heb ik mijn FW06 voor de eerste maal gestart,eerst lekker opgewarmd met de haarfohn van mijn vrouw.
Vervolgens brandstof getankt en de motor klaargezet (geprimed) voor zijn "maiden"start.
Wat denk je......nou?.....nou.....??

Ene kortje ruk was voldoende om het beest te doen brullen.
Op het moment van schrijven staat hij tevreden zijn eerste tankje leeg te slurpen (stationair op een bokje....volgens WOT)

Kom ik meteen op het volgende, straks natuurlijk inrijden volgens WOT.
Kan het kwaad als ik na zijn eerste tankje hem even laat rusten alvorens het WOT stappenplan te gaan uitvoeren?

Groeten,

(Happy) Ton

Back