R
Rogiers Patrick
Guest
Hoi, indoorfanatics !
sedert Okt./2002 vlieg ik tezamen met enkele vrienden indoor.
Met andere woorden we kunnen terecht nog "beginners" genoemd worden.
Persoonlijk vlieg ik met de Slo Mo en sedert enkele tijd met de En Nu.
Nu blijkt dat ik telkens verplicht ben te landen omdat er geen kracht meer in mijn accu zit, 7 x 350 mAh.
Als ik bijlaad met de lader blijkt er maar 0,1 AH bijgeladen geweest.
Als motorisatie gebruik ik de GWS BB, dus de kogelgelagerde versie , schroef oranje 0947.
Wat moet ik doen om langer te kunnen vliegen ?
Hoe kan ik de capaciteit van de accu beter benutten ?
Mijn vraag is nu of ik niet beter met 8 cellen zou vliegen of op 7 cellen blijven maar overschakelen een kleinere capaciteit , vb 110 mAh ?
In beide gevallen denk ik zou ik motortoerental kunnen verminderen met de regelaar, dus minder stroomverbruik en daardoor langer kunnen vliegen.
Wat is jullie ervaring ivm aantal cellen en capaciteit ?
Wie kan hierover uitleg verschaffen ?
Alvast dank voor de reacties !
sedert Okt./2002 vlieg ik tezamen met enkele vrienden indoor.
Met andere woorden we kunnen terecht nog "beginners" genoemd worden.
Persoonlijk vlieg ik met de Slo Mo en sedert enkele tijd met de En Nu.
Nu blijkt dat ik telkens verplicht ben te landen omdat er geen kracht meer in mijn accu zit, 7 x 350 mAh.
Als ik bijlaad met de lader blijkt er maar 0,1 AH bijgeladen geweest.
Als motorisatie gebruik ik de GWS BB, dus de kogelgelagerde versie , schroef oranje 0947.
Wat moet ik doen om langer te kunnen vliegen ?
Hoe kan ik de capaciteit van de accu beter benutten ?
Mijn vraag is nu of ik niet beter met 8 cellen zou vliegen of op 7 cellen blijven maar overschakelen een kleinere capaciteit , vb 110 mAh ?
In beide gevallen denk ik zou ik motortoerental kunnen verminderen met de regelaar, dus minder stroomverbruik en daardoor langer kunnen vliegen.
Wat is jullie ervaring ivm aantal cellen en capaciteit ?
Wie kan hierover uitleg verschaffen ?
Alvast dank voor de reacties !