kiezen helikopter

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou kunnen, zelf vind ik dat niet echt nodig je naam zegt niet echt wat over hoe veel vlieg ervaring je al hebt.

Posted via Mobile Device ik heb em gistermiddag in mijn handen gehad. mikn vader wilde even controleren of alles er in zat. helaas ontbraken er 2 setjes rotorbladen... maar ik begrijp nu waarom dit geen speelgoed is.
Gr,

Alex

Ik denk dat die bedoeld dat die nu pas echt ziet dat het geen speel goed is.
nu die het met zijn eigen ogen heefd gezien.

Ik weet zo wel dat het geen speelgoed is. Ik heb nog nooit een heli gezien

Posted via Mobile Device Volgens mik zitten we met hetzelfde probleem, maar ik denk dat ik vanmiddag naar de schietbaan ga. Puur tijdverdrijf. ik krijg van de ene kant van de fam. de koffer

Posted via Mobile Device Volgens mik zitten we met hetzelfde probleem, maar ik denk dat ik vanmiddag naar de schietbaan ga. Puur tijdverdrijf. ik krijg van de ene kant van de fam. de koffer

Ik haat je, jij lekker schiete en ik lekker niks doen :(Grapje he :P
Met luchtbuksen toch?

Ik haat je, jij lekker schiete en ik lekker niks doen :(Grapje he :P
Met luchtbuksen toch?

Nop, ik ben oud, en misschien binnenkort weer, nederlands kampioen handboogschieten. Schieten is dus voor mij wel belangrijk, en omdat de vereniging dichtbij is en op zaterdag open is, ben ik er snel....
Kan ik even trainen, omdat het de laatste drie maanden HEEL sleght ging....

Alex

Jongen, alvast gefeliciteerd met je verjaardag ( ik weet niet precies wanneer je echt jarig bent maar je houd het nu dus feliciteer ik je nu alvast)
Hopen dat je de helicopter niet snel crasht. En dat je snel kan vliegen !

Dankjewel!! Ik ben donderdag jarig..... Ik heb hem net een halfuurtje geleden gehad (in het geel).... Hij is mooi, simmen, opladen en voorzichtig wat proberen....

Alex

Gefeliciteerd alvast,nu hopen dat het gelijk goed gaat met het vliegen.
gr wessel.

Met wat ga je simmen? Welk programma. Want in fms kun je de heli laten hoveren en als je een half uur later terug bent hangtie nog steeds op dezelfde plek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back