Kiezen tussen HPI rs4 micro en X-Ray M18

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Oscar, 14 jan 2005.

  1. Ik heb sinds dinsdag ook een micro, de hpi micro. Wat ik er heb voor betaald: niks,nope,niëte :p Ik ga morge speed 300 6V halen, ga denk ook zelf chassis maken of deze kopen http://www.penguinrc.com/products/hpi/p3500lm.html
    hij licht nu helemaal uitelkaar even morgen als ik tijd heb schoonmaken.

    groet Cees
     
  2. eric

    eric Guest

    Hij rijdt nu ook met een E-max, ik denk dat ik er meer moeite mee heb als hij.
    bedankt voor de tips.
     
  3. big mac

    big mac Guest

    Gebruik zelf in een 1:24 GM V4R en Hitec HS-81MG. Ik ben hier erg over te spreken. Bij de HS-81 met kunststof tandwielen kon ik elke 2 runs een nieuwe tandwielset monteren. Nadeel van de regelaar is dat je hem elke run weer moet in regelen.
     
  4. Dhr_Mafia

    Dhr_Mafia Guest

    iedere modelbouwer maakt 't leven veel kleurrijker :)
    hoe meer zielen, hoe meer vreugd :lol:
     
  5. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    le nouveau Brian Kinwald est arrivé, hopelijk niet zo fat :lol:

    back :eek:ntopic:
     
  6. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Omdat? is dat standaard? Dat lijkt me toch niet de bedoeling, zeker weten dat je niet iets grandioos verkeerd zit te doen (al zou ik ook zo snel niet weten wat)?!
     
  7. big mac

    big mac Guest

    Ja, dat is wel de bedoeling (volgens de handleiding). Je zet 'm aan, geeft vol gas en klaar is Klara.
     
  8. eric

    eric Guest

    De M18 autoos heb ik binnen. Nou vraag ik me af, is het verstandig om de tandwielen in de differentieels een beetje te voorzien van vet? In mijn anderen modellen zit er vet op de tandwielen maar in de bouwbeschrijving van X-ray wordt er geen woord over geschreven.
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim

Deel Deze Pagina