Kiezen

• Topicstarter Topicstarter sproxy
  • Startdatum Startdatum
Heb me een helixx gekocht

http://www.protech.be/html/t0508.html

deze alleen het vliegen lukt me echt niet en er zijn al 2 dingen kapot zo van die propeller die bladen

en dan het plastic omhulsel

valt dit nog te herstellen en wat kost zo'n omhulsel?

Proppelor heb ik nog 4 van liggen maar heb juiste schroevendraaier niet:(

bij deze hobby is enig fijn gereedschap wel handig en alst echt niet lukt is t misschien raadzaam om eerst op een simulator te oefenen...

julie hebben wel gelijk ik heb zelf een walkera 04 8) en die is wel laggen maar onstabiel en die is ook maar 92 euro maar in sep. ga ik een mini titan 325e kopen maar ik zou eigenlijk de walkera 36 of 60 kopen is goedkoop en makkelijk aan onderdelen komen

bartjuuuhhh zei:
bij deze hobby is enig fijn gereedschap wel handig en alst echt niet lukt is t misschien raadzaam om eerst op een simulator te oefenen...

zo het omhulsel van helixx is al stuk staart stuk.. wat moet ik nu doen,
en kost dit veel?

en fijn gereedschap dit houd in?

Ik heb het gevoel dat jij dacht van dat doe ik even...

De vlieg/heli hobby is niet zomaar de goedkoopste heli kopen en dan meteen goed vliegen..
Het is veeeeeeel ingewikkelder dan je denkt.

Het speciale gereedschap waar ze het over hebben zijn bijv. Heel kleine schroeven draaiers, of een klein tangetje gaat zo maar verder.

Alles is vervangbaar alleen je moet even zoeken!:)

Suc6!

Groeten

Bas

volle yoghurt zei:
Ik heb het gevoel dat jij dacht van dat doe ik even...

De vlieg/heli hobby is niet zomaar de goedkoopste heli kopen en dan meteen goed vliegen..
Het is veeeeeeel ingewikkelder dan je denkt.

Het speciale gereedschap waar ze het over hebben zijn bijv. Heel kleine schroeven draaiers, of een klein tangetje gaat zo maar verder.

Alles is vervangbaar alleen je moet even zoeken!:)

Suc6!

Groeten

Bas

gereedschap heb ik..

Alleen nog onderdelen..

sproxy zei:
bartjuuuhhh zei:

zo het omhulsel van helixx is al stuk staart stuk.. wat moet ik nu doen,
en kost dit veel?

en fijn gereedschap dit houd in?

Vervangstukken kopen, canopy (voorste deel) kost 8euro en nog eens 15 euro voor de staart. Wat ik heb gedaan met m'n oorspronkelijke helixx is gewoon met het chassis vliegen, kan je dan wel nauwelijks zien wat de voorkant of de achterkant is :?
Wat je ook kan, en wel eens leuk kan zijn, is op het internet op zoek gaan naar papieren modellen om te downloaden en af te drukken, dan maak je eventjes een "unieke" fuse voor je helixxje. Voordeel hiervan is dat het spotgoedkoop is, en dat er per dag een tientallen van kan verslijten.

dat is wel een goede waar kan ik dat doen dan???
kan het ook voor een 47g?

sproxy zei:
wat is met chassis vliegen? gewoon zonder staart?

Ik zou zeggen begin eerst eens met een fight simulator te vliegen en kijk dan of je het echt leuk gaat vinden... scheelt een berg onkosten.
Ook zie ik ergens staan dat je niet moet beginnen met een CP machine... ik zie niet in waarom. Als je de CP onder de knie hebt vlieg je alles... anders moet je naar een jaar ofzo toch weer gaan lessen met een CP, tenminste als je wil gaan fun vliegen. Dat is een keuze die je vooraf gaat bepalen lijkt me.
Vergelijk het met auto rijden... ga je voor geschakeld of automaat.... make your choice..

Dus gelijk voor het het moeilijkste... als je dat vol kunt houden dan heb je de juiste ballen...

Frans.

Back