Kijk/koop tips topic!

Nard Cox

Forum veteraan
Hallo RC lovers,

Overleg
Dit topic open ik in overleg met wiebe die het weer overlegd heeft met de directeur hier (Robert). Mijn vraag was of het oké was om een topic te openen waarin we elkaar kunnen attenderen op leuke aanbiedingen / verkopen. Dit was goed dus hierbij het ''Kijk/koop tips topic!''.

Regels
Om een totale chaos te voorkomen zijn een paar regels wellicht handig.
  • Je mag linken wat je wilt zolang het maar enigzins RC gerelateerd is, dus geen koffiezet apparaten (ook al vind je koffie bij de RC lekker).
  • Geef goede links zodat we in de titel al kunnen zien wat er wordt aangeboden, voorbeeld: Zo ziet een goede link er uit.
    Hoe doe je dit? Gebruik het
    createlink.gif
    knopje of handmatig: [ url=''knip de link hier'']Typ hier het onderwerp[/url] (verwijder de spatie na de eerste [).
  • Wanneer je meer informatie hebt over de verkoop, buiten hetgeen dat in de advertentie wordt vermeld, dan meld dit even in je reactie. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je de verkoper kent / er al eerder zaken mee hebt gedaan of wanneer je de wagen in het echt hebt zien rijden.
  • Het niet de bedoeling dat je je eigen producten hier gaan linken, dit kan gewoon in de ''Te Koop'' sectie van het forum.
  • Het is ook niet de bedoeling hier uitgebreid (enkele reacties kan geen kwaad, maar geen pagina's na elkaar) wagens of onderdelen te gaan bespreken. Dit dient gewoon te gebeuren in het topic van het product zelf (mits deze aanwezig is).
  • Tot slot; het is niet de bedoeling om hier LiPo's van onze vriendjes in HK te gaan linken, hun aanwezigheid is algemeen bekend en niet het doel van dit topic.

Doel
Zoals eerder gezegd is het doel van dit topic om elkaar te helpen met het maken van leuke en prijstechnische interessante aankopen. Denk hierbij aan sites zoals eBay, Marktplaats, 2de hands, RC gerelateerde sites met uitverkoop of wellicht een verkoop op een ander forum.

Vragen of opmerkingen
Als je een vraag hebt dan mag je hem best hier stellen. Heb je tips of opmerkingen dan stuur even een pbtje.

Dat dit topic ons alle maar vele mooi deals mag geven ;)

Succes!

Disclaimer: Uiteraard zijn degene die hier links posten niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verkoop en afhandeling hiervan.

Laatst bewerkt:
De aftrap
Om maar meteen een voorbeeld te geven begin ik:

Mugen MBX6 Roller op eBay.co.uk
Ik weet niet of deze verkoper naar Nederland wil verzenden, in 95 van de 100 gevallen is dit geen probleem maar vraag dit alvorens je bied!

Nieuwe Team Associated B44 op eBay.co.uk
Ik weet niet of deze verkoper naar Nederland wil verzenden, in 95 van de 100 gevallen is dit geen probleem maar vraag dit alvorens je bied!

Team Associated B44 op eBay.co.uk
Is bereid naar Nederland te verzenden, voor verzendkosten moet je even contact met hem opnemen.

Laatst bewerkt:
Mag dit topic ook gebruikt worden als je iets zoekt voor je rc-auto, bijvoorbeeld: Weet iemand waar ik goedkoop een onderdeel van mijn auto kan krijgen?

Lijkt me verstandiger dat te doen in het topic van je (soort) auto. Je kunt natuurlijk ook een topic openen in Gevraagd.
Zo blijft dit topic gespitst op pure verkoop dealtjes.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik heb geen account, maar ik kom constant op $30 shipping uit. Is het altijd $30 of moet ik even een accountje aanmaken?

EDIT: account gemaakt, shipping is altijd minimaal $30 .. beetje jammer want wilde wat kleine spulletjes bestellen.

Laatst bewerkt:

Yup, het ziet er uit als een topdeal. Je krijg direct nuttige spares (armen, hubs, schroeven) mee en naar wat ik lees is hij wel ''zuinig'' met zijn auto, altijd netjes onderhouden.

Alleen even checken of die naar NL wil verzenden, reken maar zo'n $60 aan shipping. Als hij er een lagere waarde op zet komt hij wellicht wel zonder kosten door de douane. Mijn pakketje (MBX6e) waar een waarde van $100 op stond kwam zonder problemen door de douane.

EDIT:

ASSOCIATED B44 @ eBay.co.uk

New Team Associated B44 4wd 1/10 Electric RC Car @ eBay.co.uk

Team Associated B44 Buggy **Carbon Fiber** Complete Kit + DX3R @ eBay.com

Associated Factory Team B44 Roller With Extras @ ebay.com

Voor de onroaders:

Hudy setup system @ eBay.at

Laatst bewerkt:
Back