Nard Cox
Forum veteraan
Hallo RC lovers,
Overleg
Dit topic open ik in overleg met wiebe die het weer overlegd heeft met de directeur hier (Robert). Mijn vraag was of het oké was om een topic te openen waarin we elkaar kunnen attenderen op leuke aanbiedingen / verkopen. Dit was goed dus hierbij het ''Kijk/koop tips topic!''.
Regels
Om een totale chaos te voorkomen zijn een paar regels wellicht handig.
Doel
Zoals eerder gezegd is het doel van dit topic om elkaar te helpen met het maken van leuke en prijstechnische interessante aankopen. Denk hierbij aan sites zoals eBay, Marktplaats, 2de hands, RC gerelateerde sites met uitverkoop of wellicht een verkoop op een ander forum.
Vragen of opmerkingen
Als je een vraag hebt dan mag je hem best hier stellen. Heb je tips of opmerkingen dan stuur even een pbtje.
Dat dit topic ons alle maar vele mooi deals mag geven
Succes!
Disclaimer: Uiteraard zijn degene die hier links posten niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verkoop en afhandeling hiervan.
Overleg
Dit topic open ik in overleg met wiebe die het weer overlegd heeft met de directeur hier (Robert). Mijn vraag was of het oké was om een topic te openen waarin we elkaar kunnen attenderen op leuke aanbiedingen / verkopen. Dit was goed dus hierbij het ''Kijk/koop tips topic!''.
Regels
Om een totale chaos te voorkomen zijn een paar regels wellicht handig.
- Je mag linken wat je wilt zolang het maar enigzins RC gerelateerd is, dus geen koffiezet apparaten (ook al vind je koffie bij de RC lekker).
- Geef goede links zodat we in de titel al kunnen zien wat er wordt aangeboden, voorbeeld: Zo ziet een goede link er uit.
Hoe doe je dit? Gebruik het - Wanneer je meer informatie hebt over de verkoop, buiten hetgeen dat in de advertentie wordt vermeld, dan meld dit even in je reactie. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je de verkoper kent / er al eerder zaken mee hebt gedaan of wanneer je de wagen in het echt hebt zien rijden.
- Het niet de bedoeling dat je je eigen producten hier gaan linken, dit kan gewoon in de ''Te Koop'' sectie van het forum.
- Het is ook niet de bedoeling hier uitgebreid (enkele reacties kan geen kwaad, maar geen pagina's na elkaar) wagens of onderdelen te gaan bespreken. Dit dient gewoon te gebeuren in het topic van het product zelf (mits deze aanwezig is).
- Tot slot; het is niet de bedoeling om hier LiPo's van onze vriendjes in HK te gaan linken, hun aanwezigheid is algemeen bekend en niet het doel van dit topic.
Doel
Zoals eerder gezegd is het doel van dit topic om elkaar te helpen met het maken van leuke en prijstechnische interessante aankopen. Denk hierbij aan sites zoals eBay, Marktplaats, 2de hands, RC gerelateerde sites met uitverkoop of wellicht een verkoop op een ander forum.
Vragen of opmerkingen
Als je een vraag hebt dan mag je hem best hier stellen. Heb je tips of opmerkingen dan stuur even een pbtje.
Dat dit topic ons alle maar vele mooi deals mag geven

Succes!
Disclaimer: Uiteraard zijn degene die hier links posten niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verkoop en afhandeling hiervan.
Laatst bewerkt: