Kijk/koop tips topic!

Vind je? B44 nieuw kost 239P, dan vind ik nog geen 200P voor een zgan nieuw model (5 minuten) met esc, motor, lader, zender, accu's geen slechte deal.

Die carbon fiber kit link kost momenteel 85 euro voor een B44 RTR (met upgrades) + DX3R ... hoe kan dat te veel zijn? Vraagprijs is $800 .. dan is $112,50 echt niet te veel ;)

Maar ik sta open voor betere aanbiedingen, laat maar komen :)

Laatst bewerkt:
Je moet ook niet altijd alles geloven wat er staat.
Als hij zegt dat hij er 5 minuten mee gereden heeft en dan nog binnen in huis. Mag je er vanuit gaan dat hij toch wel minimaal een paar accu's heeft leeg gereden.

je kent de verkoop trucks wel..: van een oud vrouwtje geweest en heeft altijd in de garage gestaan :rolleyes:

als iets aangeboden word, moet je bij voorkeur altijd achterdochtig zijn..

True, maar gezien zijn rep (en taal gebruik) durf ik er 100 euro op te leggen dat het een zeeeer nette auto is ;)

ps. verkoop trucs zijn voor fags, tell it like it is.

rep op ebay is ook weinig waard tegenwoordig..
je komt ook veel sellers tegen die bijna een 5 star rating eisen van de koper.
want je wilt als koper toch ook positive keer-feedback

ik koop dagelijks op ebay. en ik ga vrij makkelijk om met mijn feedback. als de buy en het product prima is krijgt de seller het maximale qua feedback van mij. en zo doet 80% van de kopers het op ebay.

ook de feedback en reputatie op ebay mag met het bekende korreltje zout genomen worden.

soms probeer ik seller wel een beetje uit hun tent te lokken met bepaalde vragen die ik dan stel en aan hun antwoorden bepaal ik of ik vaker terug kom ja of nee.

zo doe ik veel zaken met een seller die maar 98% rep heeft maar mij al tientallen keren perfect heeft geholpen.. bij mij heeft hij een score 100%

tja

er staat bij Ships to:United States ,dus heb je niks aan.

Vind je? B44 nieuw kost 239P, dan vind ik nog geen 200P voor een zgan nieuw model (5 minuten) met esc, motor, lader, zender, accu's geen slechte deal.

Die carbon fiber kit link kost momenteel 85 euro voor een B44 RTR (met upgrades) + DX3R ... hoe kan dat te veel zijn? Vraagprijs is $800 .. dan is $112,50 echt niet te veel ;)
Team Associated B44 Buggy **Carbon Fiber** Complete Kit + DX3R @ eBay.com

Maar ik sta open voor betere aanbiedingen, laat maar komen :)

boerjan, gewoon vragen. Je wilt niet weten hoeveel dingen ik uit de US heb waarbij stond dat hij alleen naar de US shipt. Mijn MBX6 wilde eigenlijk Canada niet verlaten, maar toch staat hij nu lekker boven bij mij in de kast ;)

EDIT :

$132.50 was maximale bod. Ik had voordat ik ging slapen $150 geboden, maar seller heeft bieders van het buitenland geblokkeerd. Wilde hem vragen of hij naar buitenland wilde verzenden, maar eBay deed vaag :(

Laatst bewerkt:
Ik zie hier toch een paar klikzieke mensen hihi.
Er kunnen er zeker 2a3 bij ons anonieme klikkers clubje hihi

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
leuke mamba monster cloon

Deze kwam ik tegen op dealextreme!in mijn ogen is dit een mambacloon 2200kv max 6S lipo
alleen dat de kabels er achteraan uitkomen.mss is hij al gespot door jullie maar wilde het toch even delen!prijs 69$ verzending incl.

sku_45592_1.jpg

DealExtreme: $69.00 2T 2200KV Sensorless Motor for 1/8 Toy Car

Ziet er leuk uit, zal niet dezelfde kwaliteit als Neu leveren, maar om een keer te proberen lijkt het me wel wat.

De kabels zijn zoals bij een Neu motor, alleen is de rest van de endbell dicht.

En je dacht dat de Castle Neu hetzelfde was als een echte Neu :)
(Castle Neu is ook china fabrieks made maar is door Neu ontwikkeld en tja die fabriek maakt dus dan ook maar weer klonen daarvan want ze nemen de regeltjes niet zo nauw)

een kia pride is ook eigenlijk een mazda 121.
een deawoo nubira is ook eigenlijk een opel kadett

dit was ff zomaar een voorbeeld.
je ziet het overal en altijd

Back