Kijkje in de Hobbyking fabriek & Anthony Hand Interview

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
M

MeX101

Guest
Er is een nieuw Flight Test interview filmpje verschenen dit keer met de president van HobbyKing! Ik had me heel iemand anders voorgesteld dan deze relaxe gozer uit Australie.

Deel 1

Deel 2

---------

Er staat aardig wat op het internet met foto's en filmpjes van de hobbyking fabriek. En dacht dat jullie het misschien ook leuk vinden om het eens te zien.

Best wel bizar om te zien, zoals een gozer die met mallen werkt en de hele dag in de weer is met een spuitbus zonder iets van bescherming (masker) op te hebben.

x2_2868793.jpg

x2_2868685.jpg

x2_2908c28.jpg

x2_36c2e67.jpg

x2_2e944cd.jpg

gfdg4t54ertg4.jpg

gfdg4t54ertg2.jpg

x2_2e946e8-1.jpg

x2_2d67594.jpg

x2_1dd2cb1.jpg

x2_285f30d.jpg

bron: HobbyKing Warehouse's Photos | Plixi
bron: YouTube - Kanaal van HobbykingLive

Laatst bewerkt door een moderator:
Zulke productie en dan nog steeds zonder stock zitten. :p
Kun je nagaan hoe hard dat de deur uit vliegt daar.

wauw!! de hele dag vliegtuigen bouwen.
Maarja ik denk niet dat je het hongerloontje wilt wetewn van die mensen die daar werken.

mvg p@ul

die filmpjes... blabla, iedere motor wordt getest...

Jaja, vandaar die grote stapels motoren naast de machine.

Zal wel ieder type zijn, of 1 op 100 ofzo.

wauw!! de hele dag vliegtuigen bouwen.
Maarja ik denk niet dat je het hongerloontje wilt wetewn van die mensen die daar werken.
Da's niet veel anders dus. Ik krijg geen stuiver voor het bouwen van mijn vliegtuigen. Gewoon strcutureel een schip van bijleg. :( :? ;)

die filmpjes... blabla, iedere motor wordt getest...

Jaja, vandaar die grote stapels motoren naast de machine.
Door dat testen zijn de voorraden zo beperkt. :D

De meesten zullen het wel weten maar 'de' HobbyKing fabriek bestaat niet. HobbyKing koopt bij veel leveranciers in China.

Laatst bewerkt:
hmm, ik denk dat je na een paar maand vliegtuigen bouwen het je keel uitkomt.
het is volgens mij ook niet zo best voor je al die CA dampen, mits je natuurlijk niet zo veel als mij gebruikt :).

Die Geebee is volgens mij al gauw een span of 1.6m denk ik.
Op een foto zie je de vleugel helft tot halverwege die chinees komen.
Wel stoer om zon model te kunnen bouwen, maar na geebee nummer zoveel kun je dr ook wel van kotsen volgens mij. :lol:

Ik weet niet meer waar ik dat las maar Hobbyking komt met 15 nieuwe (glasvezel) modellen, waaronder de "NAMC YS-11 Twin TurboProp Fiberglass Kit" "Electric Fiberglass Pylon Racer 930mm Kit" die nu op de site staan :D

Back