Kijkje in de Hobbyking fabriek & Anthony Hand Interview

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
Meer leuke nieuwe producten bij HK:
150 cm span Fox, kost kaal zo'n $ 60:
FOXKIT.jpg

En deze 93 cm span pylon racer, kaal $ 70:
e_speed.jpg

En deze aardige 2 meter concurrent voor de EasyGlider, Arcus, Junior S etc. voor $ 75 inc. setup (zonder lipo, en hij is alweer uitverkocht...) Leuk ding, vooral als je de stickers niet gebruikt :rolleyes:
13994.jpg

Die heb ik al, maar de romp past met geen mogelijkheid ruimschoots over mijn hoofd als op de foto (Chinezen zijn niet zo groot maar voor Chinese begrippen is deze dan ook XXL). :mrgreen:

Je vergeet natuurlijk dat daar de kleine kindjes gewoon hard aan het werk zijn. Dus geen volwassene al zijn die ook niet zo lang ;)

Jij bent echt meer dan twee keer zo'n chnees (met drie keer het gewicht :mrgreen:)

Daar zit het verschil dus met turnigy e.d. :p
Bij scorpion mag iedereen de hele dag poolen en lezen en buitenspelen, moet toch betaald worden. :lol:

Je vergeet natuurlijk dat daar de kleine kindjes gewoon hard aan het werk zijn. Dus geen volwassene al zijn die ook niet zo lang ;)

Jij bent echt meer dan twee keer zo'n chnees (met drie keer het gewicht :mrgreen:)
Maar het rompje van de FF GeeBee .25 past ook bij zoonlief van 7 niet zo over zijn hoofd. Die is Even Lang (broer van Te Llang, Hoe Lang en Zo Lang :lol:).

het is ook lullig.
Anderzijds is het de cultuur daar. Als wij het niet door hun lieten maken hadden ze helemaal geen werk...

hmm denk dat dat ook wel aardig veranderd of al verander is.
Ja hun werken voor een in ons ogen hongerloontje.
Maar de prijzen zijn daar ook een stuk lager.

Dus met minder geld koop je er meer.
Wij zouden in hun ogen daar gelijk miljonair wezen met ons geld.
Maar wij betalen weer meer voor ons brood.

Als jij een chinees een brood wilt verkopen voor 1 euro 9 yuan. Zal die je neer meppen denk ik. En wij vinden 1 euro goedkoop.

Die heb ik al, maar de romp past met geen mogelijkheid ruimschoots over mijn hoofd als op de foto (Chinezen zijn niet zo groot maar voor Chinese begrippen is deze dan ook XXL). :mrgreen:

Dat ding staat al een geruime tijd ergens in de hoek van je hobbyruimte, wanneer zien we hem eens vliegen Sleur ;)

wel vreselijk primitief technologie'n die ze gebruiken voor zulk mooi spul wat ze maken
maarja wat verwacht je van die prijs

wat is primitief???

vliegtuigen zijn pas primitief! die lopen jaren achter in ontwikkeling op elektronica gebied.

En weet je ook waarom?
Betrouwbaarheid die elektronica of machines in dit geval hebben zich jaren lang al bewezen dat ze goed werken en betrouwbaar zijn.

Dat ding staat al een geruime tijd ergens in de hoek van je hobbyruimte, wanneer zien we hem eens vliegen Sleur ;)
Als we een knap veld hebben. Zo'n GeeBee, zeker een kleine met naar verhouding veel overgewicht, zal toch snoeihard binnen komen. Om hem dan gelijk nose-in in het gras te zetten en elke landing een nieuwe prop erop te zetten is niet mijn ding. :nooo:

wat is primitief???

vliegtuigen zijn pas primitief! die lopen jaren achter in ontwikkeling op elektronica gebied.

En weet je ook waarom?
Betrouwbaarheid die elektronica of machines in dit geval hebben zich jaren lang al bewezen dat ze goed werken en betrouwbaar zijn.
Is dat zo? Ik heb liever een technisch mankement aan mijn klassieke auto uit 1978 met 4 cilinders en 1500cc en slechts 3 zekeringen (waarvan al 2 voor de verlichting) dan mijn high-tech V6 3,3 liter met drie computers en waar niets meer functioneert als er ook maar iets afwijkt.

Vroeger vlogen we vliegtuigen. Nu vliegen we de computer en die computer vliegt het vliegtuig. Weg nostalgie en echt vliegen. :( ;)

Ik heb hem ook wel anders ervaren dan in het filmpje (helaas op verschillende fora). Mogelijk heeft ie e.e.a. geleerd.
Een erg goede zakenman is het zeker, zonder twijfel!

Ik heb ook wel eens met hem gediscussieerd op RCGroups en op zijn eigen forum, daar was hij niet echt cool. Eersteklas achterbakse eikel, en ik was niet de enige die dat daar over hem schreef. Op zijn eigen forum presteerde hij het ook nog eens om (mijn) berichten te wijzigen. Op zich al tamelijk onbeschoft maar hij 'vergat' ook in die berichten te vermelden dat hij ze gewijzigd had.

En we weten allemaal wat er op hun site met gebruikers-kritiek op hun produkten gebeurd, die verdwijnt ook op misterieuze wijze.

Laatst bewerkt:
Back