Kijkje in de Hobbyking fabriek & Anthony Hand Interview

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
vond hem in het filmpje ook niet echt relax hoor, zag er nou niet uit dat het filmen hem wat boeide enzo..

Achjah, als die producten maar goedkoop blijven klaag ik niet:)

Lindert,

Als je eens leert lezen weet je dat ik op het bericht van "ron van sommeren" reageer.

Uit het filmpje wat ik zag vond ik het een prima kerel met humor zoals de opmerking/grap op minuut 06:30. Hier moest ik om lachen en zo waren er nog een aantal.

Dus ik vond/vind het een prima gozer!

Toen plaatste "ron van sommeren" de reactie dat het een "Eersteklas achterbakse eikel is" omdat hij zomaar berichten wijzigt en gebruikers-kritiek verwijdert. Waar ik niet van afwist, na dit gelezen te hebben schreef ik wat een gemenerik zeg met een sarcastische toon.

Is het nu duidelijk? Of heb je nog meer vooroordelen?

Het betrof een stevige discussie met AH in het echte forum van HobbyKing, niet in de gebruikersreacties. In zo'n geval, onbetrouwbaar forumbeheer, ken ik maar één oplossing, weg gaan. Mij werd verweten dat mijn mening ingegeven zou worden doordat ik commerciële belangen bij Scorpion motors zou hebben. Dat heb ik in bericht weerlegd, en dat bericht werd dus grondig vern**kt door AH.

Laatst bewerkt:
Back