Zaterdag was hij al binnen! Ik moest er wel even met de foliebout overheen, ik denk dat hij al een tijdje in de doos zat.
De servo's zitten er al in, ik moet alleen thuis nog even aan de slag met de soldeerbout voor verlengen van de snoertjes en mpx stekkers voor het aansluitgemak.
Voor de motor heb ik toch besloten een nieuwe te bestellen. Ik heb goede ervaringen met Staufenbiel dus is daar vandaan een Dymond 3643 onderweg. Met een 12x6,5 CamCarbon klapper op een 45mm turbospinner. Accu weet ik nog niet. Als de stroom meevalt en ik haal mijn cg ermee worden het een 3S1600. Anders eventueel een 1800.
Enige andere accu die ik in huis heb is een 3S4000, die is dan wel wat zwaarder maar ik heb gelezen dat er met de Killer tot 2000gram geballast wordt dus hij zal het wel kunnen hebben denk ik.
De vleugels voelen stevig en stijf aan. wat ik er van kan zien is er niet te zuinig met lijm gedaan en zijn alle hout verbindingen netjes pas.
Enige wat een beetje licht over komt zijn de aluminium vleugelbuizen.
En dan hopelijk voor komend weekend de motor in huis, dan mijn tijd goed nuttig indelen en dan na het weekend proefvliegen?
Ik ben benieuwd!