topgun 23 nov 2008 #21 ach ja kan niet alles hebben he maar me trailer van me globeliner is ook af gespoten ff de foto's erop gooien ben benieuwd wat de mensen ervan vinden gr topgun
ach ja kan niet alles hebben he maar me trailer van me globeliner is ook af gespoten ff de foto's erop gooien ben benieuwd wat de mensen ervan vinden gr topgun
Z Zebra Guest 27 nov 2008 #22 mark zei: @Topgun, Als die Scania/Volvo evenmooi wordt als je Peterbild is het niet erg Dank je wel marc,heb ze gevonden. Mvgr @Zebra, Volgens mij is deze van Veroma Klik om te vergroten... Dank je wel marc,heb ze gevonden.
mark zei: @Topgun, Als die Scania/Volvo evenmooi wordt als je Peterbild is het niet erg Dank je wel marc,heb ze gevonden. Mvgr @Zebra, Volgens mij is deze van Veroma Klik om te vergroten... Dank je wel marc,heb ze gevonden.
VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan 27 nov 2008 #24 mark zei: @Topgun, Nee, de Volvo gaat echt niet weg Klik om te vergroten... Als je maar genoeg bied, dan gaat de Volvo echt wel weg !! Of toch niet Mark, maar eens even praten met de rest van de familie, hahahaha !!
mark zei: @Topgun, Nee, de Volvo gaat echt niet weg Klik om te vergroten... Als je maar genoeg bied, dan gaat de Volvo echt wel weg !! Of toch niet Mark, maar eens even praten met de rest van de familie, hahahaha !!
M mark Guest 28 nov 2008 #25 Die Volvo gaat echt niet weg, dit heeft een paar eigen redenen(eerste auto, zuur verdiend geld erin gestoken, ...)
Die Volvo gaat echt niet weg, dit heeft een paar eigen redenen(eerste auto, zuur verdiend geld erin gestoken, ...)