E
eXtreMe_L
Guest
Bedankt, begrijp het nu! Ga dalijk proberen met kleine stapjes de servo te verzetten, ik zeg het dan wel of het lukt of niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je de servo's nou geplaatst dan in je tuin, in een vierkant ofzo ?![]()
Hey
Nu las ik op aerotronic.nl dat men dit probleem kon verhelpen door de upgrade van een 43T poelie.(Het tandwiel dat de belt aandrijft heeft nu meer tandjes waardoor de ratio verhoogt naar iets meer dan 4 op 1)
Dit gedaan en tot mijn grote frustratie heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Waar zit de fout?
Hey
Ik ben ook trotse bezitter van een king 2.
Spijtig genoeg heeft dit de laatste tijd alleen maar voor frustratie gezorgd.
Ik heb sinds kort de borstelloze motor (en controller) van esky gemonteerd.
Na enkele testen en herhaaldelijk afstellen bleef ie rond zen as draaien telkens als ik meer gas gaf. Zelfs volledige uitslag op de zender naar rechts kan hem niet belleten rond te tollen. De staartservo verschuiven is geen optie meer want die zit al op zen maximum.
Nu las ik op aerotronic.nl dat men dit probleem kon verhelpen door de upgrade van een 43T poelie.(Het tandwiel dat de belt aandrijft heeft nu meer tandjes waardoor de ratio verhoogt naar iets meer dan 4 op 1)
Dit gedaan en tot mijn grote frustratie heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Waar zit de fout?
Ik heb net met mijn King gevlogen en hij vliegt echt geweldig!! Ik kon hem wel 10 seconden in de lucht houden nu (dat is veel voor mij, ben een beginner).
Nu nog een andere vraag:
Ik heb net een extra Li-Po binnengekregen en ik wil er graag 2 tegelijk opladen. Ik heb alleen maar 1 balancer en 1 adapter, maar ik vroeg me af of ik elke adapter hiervoor kan gebruiken, zodat ik alleen een extra balancer hoef te kopen.
Nog bedankt voor de hulp met de afwijking! Hij doet het echt perfect.
Nog eens bedankt voor de vele tips.
Ook het probleem met de gyro is nu opgelost, het was inderdaad de trim van de staart die niet in het midden stond.
Ik heb er een 3100 KV motor met 25A regelaar (beide van esky) inzitten.
Aangezien ik alleen nog maar wat rond hover dacht ik dat 3100 KV ruim moest volstaan.
Ook het trainingsonderstel is een echte aanrader voor beginners (vanzelfsprekend natuurlijk)
Ja, dat dacht ik in het begin ook, maar omdat ik niet veel plek voor de deur heb wil ik ook wel eens op een ander veldje gaan vliegen. Daar kan ik natuurlijk niet de Li-Po ineens op gaan halen.Dat gaat de goede kant op..
Wat die lipo's laden betrefd..
Er zijn laders waar je 6S mee kunt laden en dus theoreties 2x 3S lipo's in serie en er zijn ook speciale kabels te koop waarmee je dan de balans stekkers kunt inpluggen..
Ik heb beide liggen en dacht dit ook te gaan doen echter..
In praktijk wil je nooit 2 accu's tegelijk opladen..
Op het veld vlieg je eerst 1 accu leeg en die gooi je dan aan de lader en begin je aan de 2e accu. als die dan leeg is dan is de eerste al weer een eind vol (zeker op snelladen). Thuis heb je helemaal de tijd om rustig accu voor accu gebalanceerd op te laden. Dus ik heb wel de mogelijkheid maar gebruik het nooit. Daar komt nog bij dat je nooit de accu's gelijk leeg trekt en dan samen opladen gaat in iedergebal tenkoste van de laadsnelheid en mogelijk ook nog tenkoste van de volste accu..
Dus tenzij je net zo eigenwijs bent als ik stuur me dan een pbtje voor de link van de kabel anders gewoon niet aan beginnen..
Benno