King V2 stijgt niet op

Goedenavond iedereen,
Ik lees nu al een poosje op dit forum en het leek me tijd om me es een keer aan te melden.

Ik heb een Honeybee King v2,
Het volgende probleem doet zich voor,
Als ik de throttle helemaal open gooi dan gaat ie nog geen mm van de grond, en ik hoor duidelijk dat ie toch wel genoeg touren heeft.
De king is verder helemaal stock en zelf ben ik een newbie, wie kan mij helpen met het juist afstellen van me heli, heb al aantal dingen gedaan zoals swash horizontaal. 1 punt wat ik nu graag wil is dat ie een beetje opstijgt en dat vertikt ie.

mvgr

Ik ben echt net een beginner, dus ik snap niet helemaal wat je bedoeld, ik ben druk bezig met verdiepen maar mn buurman heeft al wat lift gehad en ik dus niet die van mij gaat niet.

Als je de heli neerzet, en je zorgt dat de motor niet aangesloten zit, en de stick van de throttle vol naar boven zet dan moet de stand van de bladen er zo uit zien:
pitch_gauge_positive500pics.jpg

Of staan de bladen juist de andere kant op, dat betekent dan datie 'lift' naar beneden geeft...

...zucht.... Heb nu vanalles geprobeert maar nu stijgt hij 10 cm op en dat is het maximaal wat ik er uit kan halen maximaal! Heel apart

...zucht.... Heb nu vanalles geprobeert maar nu stijgt hij 10 cm op en dat is het maximaal wat ik er uit kan halen maximaal! Heel apart

Hallo KingV2,

Heb je die Honeybee King v2 nieuw of 2e hands gekocht?, maak anders eens een foto van de stand van je rotorbladen en post die in deze thread ( draadje ).
Wellicht is het ook handig om in je profiel aan te geven welke omgeving je woont, er zijn altijd wel mensen in de buurt die je een handje willen helpen.

M.v.g.
inVain

Re

ik heb een belt cp v2 en deze stijgt ook niet op.. heb alles al geprobeerd aftestellen :(

iemand tips??

Beste Dennis,

Voor jou dezelfde vraag, nieuw(rtf) of zelf gebouwd of 2e hands, wellicht kan je aangeven in welke omgeving je woont. zoals ik al zei in mijn vorige post in deze thread. er zijn altijd mensen in de buurt die je kunnen helpen.

Groetjes,
inVain(Nick B)

het is mij inmiddels al weer gelukt!! :D
de heli gaat weer perfect de lucht in... kortom.. het heeft veel geduld en doorzettingsvermogen gekost :D:D

He iedereen nou het is mij eindelijk gelukt hij gaat als een speer de lucht in doormiddel van de servostangetjes iets langer draaien die aan de swashplate zijn bevestigd .
Maar nu het volgende als hij het luchtruim kiest dan draait ie als een gek rondjes heb alles geprobeert, servo verschuiven gekeken of de bladen goed zitten van de tailrotor , hij draait de goede kant op ! gyro al op normal gezet maar niets helpt, behoorlijk balen dit want wil nu wel eens beginnen met het leren van heli-vliegen kan iemand mij helpen met meerdere opties? ik woon in stadskanaal -groningen dus als iemand die in de buurt woont mij kan helpen ,graag!! Bvd

Er is je al gevraagt waar je woont, zodat misschien iemand in de buurt je kan helpen.
Het is misschien handig dat je daarop reageert.
En zoals ook al aangegeven heb je het draadje over afstellen e.d. gelezen?

Heli vliegen is geen rc auto waar je de motor in doet en de servo e.d. en gas kunt geven, je dient er wel even goed van op de hoogte te zijn.

Succes.

Bedankt maar ik heb even gekeken maar kom er niet uit ook het draadje met afstellen heb ik bekeken maar helaas! Kan er iemand mij alle mogelijke problemen noemen waardoor mijn tail als een gek spint! Wat moet ik doen of kopen dat mijn king niet meer draait!
Bvd

Helemaal niet eigenwijs hoor, er zijn waarschijnlijk mensen zat die je willen helpen, maar vertel dan in ieder geval waar je woont, dan zijn er misschien mensen genegen om even te kijken en je te helpen met het probleem.

Op deze manier werkt het niet..... succes maar want dat zul je op deze manier nodig hebben.

Back