King2 tail servo bracket S9257

Rob

Forum veteraan
Ik ben op zoek naar tail servo brackets om een S9257 (2 gaten per kant) op een King 2 tail boom te monteren. De boom diameter is 8 mm en de S9257 past niet (goed) op de standaard brackets met 1 schroefgat.

Kan iemand me een setje van een andere heli adviseren?

Laatst bewerkt:
Het is een 400 size heli, en die komen wat minder voor.
Misschien is er in de walkera lijn iets te vinden.
De normale doorsnede van een 450 (t450) staartbuis is 12 mm.
Een S9257 (Midi maat) is trouwens ook een beetje overkill voor een king2 naar mijn idee.
Deze wordt zelfs nog gebruikt op een 500 size.
Ik zou naar een digitale miniservo gaan kijken.

tip.

Kijk eens voor een Hyperion Atlas DS 11 GCB. Kleine supersnelle servo voor 400/450 size heli's

Ik heb zeer goede ervaringen met deze servo op copterX heli's dus voor een King zou het ook moeten werken.

Deze servo is me eigenlijk wat te duur om niet te gebruiken (GY401/S9257 combo). Alleen wanneer de King2 met deze servo niet omhoog te krijgen zou zijn of dat de balans helemaal verkeerd komt te liggen, zou ik naar een andere servo gaan kijken. Nu heb ik er nog een HS65HB op zitten. Maar is het met een S9257 echt zo erg?

Ik begrijp in ieder geval dat de staartbuis dunner is dan het gebruikelijke 450+ werk, ik zal de Walkera lijn bekijken.

Wilde er weer eens mee gaan passen en kom toch ook wel tot de conclusie dat deze servo wat overdone is. Heb inmiddels weer een extreme pully gemonteerd, misschien dat daarmee de staartcorrecties door de gyro sneller worden...

Back