Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog wat kabels toegevoegd aan de rocket pod, en wat kleine details. Nu op naar primer, en afronden en vandaar uit naar de skids.
Ik heb dit project verdeeld in sub-
elementen, die ik helemaal per deel 100% afbouw en in de verf zet. Zo houd ik de motivatie erin (hoop ik) en elke dag een uurtje of wat aan de knutsel.
Hou de rocket pod zo licht mogelijk, anders krijg je gemakkelijk trillingen, been there, done that
We gaan dit allemaal volgen, mss ooit een kiowa duo vlucht...
Zo, geweathererd en al, dit is ‘m even zo. Ik wacht nog op de stickers, dat is nog niet zo eenvoudig. Met Didier’s toestemming (waarvan akte!) heb ik een print gemaakt op een laserprinter, maar op het moment dat ze erop zitten valt het geel/khaki weg en is de decal niet meer te onderscheiden. Tailormade decals gaan ze nu custom maken, ben benieuwd en wordt vervolgd. Op naar de mg aan de linkerzijde. Dit bevalt goed, onderdeel voor onderdeel afwerken. Weathering van de tube doe ik als de decals erop zitten.