KK 2.0 board met Graupner mx12 hott,

Hallo,

Ik heb nu in de tussentijd tot dat ik weer een werkende Naza heb een kk 2.0 boardje om te gebruiken.

Nu alleen een leuke vraag, ben alles aan het instellen.

En met Receiver test heb ik alle sticks met sub trims in het midden gezet. Alleen nu het grote probleem. Mijn trottle stick staat op ratel en staat volledig naar beneden. Maar KK geeft aan dat hij op 44% staat. Nu kan ik met subtrim hem wel naar beneden zetten op 0%, maar dan kom ik nog maar tot 50 % trottle met het gas volledig open.

Nu mijn vraag, hoe krijg ik hem nu op 0% met trottle stick naar beneden, en op 100% met trottle stick omhoog????

Gr Arwin

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ja die staan op 100% 100%. En die kan ik alleen maar beide tegelijke tijd aan te passen. Maar hier gebeurt in de trim niks mee!?!?

Gr Arwin

Je kunt ze ook een voor een aanpassen: knuppel naar beneden of boven bv en alleen die waarde is aan te passen
De trims kom ik nooit aan... Eindpunten instellen is voldoende

Hallo,

En ik moet lijk me 0 en 100 % zekerweten hebben?

Kom bijv wel aan 0 tot 85 % met een hoop spelen tussen endpoints en combi met sub trim.

Gr Arwin

Subtrim blijf je af!

EPA op 120% wil bij sommige zenders helpen...
Voor de rest heb ik weinig up to date ervaring van KK, heb besloten enkel op naza verder te gaan... Heb tot voor een krap jaar geleden alles wel gehad en gevlogen..

Subtrim op je throttle maakt niet veel uit, zolang je in je receiver test menu maar van 0 tot 100% kan komen.

Heb je je zender wel in vliegtuig modus staan?

Subtrim op je throttle maakt niet veel uit, zolang je in je receiver test menu maar van 0 tot 100% kan komen.
Lijkt me onlogische om subtrim te gebruiken, maar goed kennelijk maakt het weinig uit dus....Dat zeg ik ben er al even uit ;) Kan me beter stil houden
. we moeten geen verkeerde info gaan geven! ;)

Ontopic,wat zie je als je in het menu naar servo display kijkt van je zender ?, dan zie je grafische een weerspiegeling van wat je sticks doen en schakelaars... Hoe ziet dat er uit? Heb je daar wel volle uitslagen ?

Hallo,

Stel het inderdaad in in het menu:Servo set.

Tevens heb ik in servo Disp gekeken. en inderdaad staat dat nu niet goed meer.

Maja zal toch van 0 tot 100% moeten komen!

Zou ik dan toch de ESC's moeten kalibreren ?

Maar die zijn allemaal al gesoldeerd aan de bodem plaat van de F450.

Gr Arwin

Hallo,

Heb het weer goed gezet dat het in servo display goed staat.

En heb de endpoints op 0 - 110 gezet.

En dan is trottle laag 44 en trottle hoog 100.

Vat hem echt effe niet......

Gr Arwin

Wat ook zou kunnen dat je de mx-12 en dus de sticks moet kalibreren via het verborgen menu:
Ja sorry Duits ;)

Links pijl omhoog en omlaag samen vasthouden en dan set

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet niet of als ik de ESC via zender instel of ze dan nog goed staan.
En tevens weet ik niet of ik ze allemaal zoals ze nu gesoldeerd zijn tegelijk kan doen?

Maar zijn ESC van DJI uit de doos....1 keer aangesloten aan een Naza M lite.

Voor de rest niks.

In mijn servo display gaat hij gewoon van 0 tot 100 als ik niks aan de subtrims of de end trims doe....dus ja dan lijkt het me gewoon goed te zijn.

In het KK boardje wil hij het gewoon niet goed aangeven.....

Als hij in het servo display van 0-100 gaat heb je de endpoints gewoon staan, anders krijg je een hoger percentage te zien.
5apeqegy.jpg

De waardes pas je 1 voor 1 aan door de stick de juiste kant op te bewegen.
Dus full throttle moet voor jouw meer dan 100% worden ivm de KK

Back