Kk 2.1.5 firmware met pan&tilt support??

Ik ben net de instap in multi's en FPV aan het maken met een 250 quad en kk 2.1.5 controller. Ik heb me al een ongeluk gezocht naar de mogelijkheid voor pan&tilt maar kom er niet uit. Wie weet of dit mogelijk is? De ontvanger is via cppm aangesloten.

gewoon aansluiten op je ontvanger een een kanaal aanwijzen op een potmeter op je zender ;) hoeft helemaal niet via de KK

Ik gebruik een Frsky 4 kanaals mini ontvanger met CPPM uitgang. Op de ontvanger zijn helaas geen andere kanalen beschikbaar. Daarom graag via de KK. Je kan er nl wel een gimbal op aansluiten. Het lijkt me dus geen probleem deze aan te sturen via de cppm aansturing.

De handleiding die er bij zat telde 2 mini velletjes. Waar kan ik de complete handleiding vinden? Ook zoek ik evt updates. Een zoekopdracht naar kk firmware leverde niets nuttigs op.

Ik heb nog verder gezocht maar krijg het echt niet gevonden. De ondersteuning van KK boardjes komt me erg vaag en versnippert over. Ik denk dat ik beter de overstap naar een Naze32 kan maken. Daar zit deze functionaliteit zeker ik. Overige suggesties zijn welkom.

Nee helaas. Ik moet een jumper op kan 3&4 zetten om cppm output aan te zetten. Kan 1 wordt dan cppm en kanaal 2 wordt RSSI.

Back