KK2.1 probleempje?

Oke dat kan ik ook nog even proberen. Dat staat nu allemaal nog standaard.

Het gekke vind ik dat ik de gains rond de dertig heb zitten en dat ik bij anderen veel hogere waardes lees

Als je hem zaterdag mee neemt en het goed weer is kom ik wel even, heb wel props die je kan uit proberen
Pm me maar even tijd:)

Mvg Patrick

Ik ben ook beginner en heb mijn P en I gain ingestels aan da hand van dit filmpje, en hij vliegt behoorlijk goed moet ik zeggen, mijn gains staan wel aan pak hoger dan die van jou:

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook beginner en heb mijn P en I gain ingestels aan da hand van dit filmpje, en hij vliegt behoorlijk goed moet ik zeggen, mijn gains staan wel aan pak hoger dan die van jou:

[URL="
[/URL]

Hey Frocky,

Bedankt voor je linkje, ik heb het filmpje ook gezien. Mijn quad vliegt goed nu, alleen heb ik de gains gemiddeld laag staan. Dit heeft voornamelijk met de setup te maken( welke frampje, welke props motoren etc). Heb er ook andere props op gehad en dan moet je PID instellingen ook aanpassen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na ervaring met NAZA een f330 gebouwd met kk2.1 boardje. 8 inch props. Het opstijgen gaat goed, leveld redelijk, maar na zo'n 10 seconden begint die te fladderen wat steeds sterker wordt. Waar moet ik het zoeken?

Back