hoi,
wellicht is dit onderwerp al meermaals aan bod gekomen, maar ik heb geen flauw idee onder welke term ik zou moeten zoeken. Vandaar toch even een nieuw topic.
Voor mijn Simprop intention heb ik deze motor : AXI 2826/8 + PG 4/33
De klapprop is een 20*13 (MF Modells) en draait ~ 3150 rpm
Ik vlieg op 4S en verbruik ~ 37A
Mijn probleem met deze setup is dat ik te weinig snelheid krijg (wel quasi voldoende vermogen). Bij het klimmen vlieg ik maar net boven de stallspeed naar mijn gevoel.
Ik zou willen zoeken naar een alu klapprophouder die verdraait is zodat ik meer spoed uit deze prop krijg. Het equivalent van 20*15 of 20*16 lijkt me wel wat. Een goede klapprop met die specs zou natuurlijk ook kunnen.
Daarbij zou ik zeker niet boven de 50A willen uit komen. Is dat haalbaar ?
Kan iemand me helpen ?
Alvast bedankt,
Bert
wellicht is dit onderwerp al meermaals aan bod gekomen, maar ik heb geen flauw idee onder welke term ik zou moeten zoeken. Vandaar toch even een nieuw topic.
Voor mijn Simprop intention heb ik deze motor : AXI 2826/8 + PG 4/33
De klapprop is een 20*13 (MF Modells) en draait ~ 3150 rpm
Ik vlieg op 4S en verbruik ~ 37A
Mijn probleem met deze setup is dat ik te weinig snelheid krijg (wel quasi voldoende vermogen). Bij het klimmen vlieg ik maar net boven de stallspeed naar mijn gevoel.
Ik zou willen zoeken naar een alu klapprophouder die verdraait is zodat ik meer spoed uit deze prop krijg. Het equivalent van 20*15 of 20*16 lijkt me wel wat. Een goede klapprop met die specs zou natuurlijk ook kunnen.
Daarbij zou ik zeker niet boven de 50A willen uit komen. Is dat haalbaar ?
Kan iemand me helpen ?
Alvast bedankt,
Bert