klassiek, eigen ontwerp.

Goesting, is er zin in hebben.
Makkelijk dat ik twee (moeder) talig ben!

Bart niet overdrijven hé, als ik naar sommige draadjes hier op het forum kijk schieten de tranen in mijn ogen als ik naar mijn bouwwerk kijk.

Ha Johan, kan ik eindelijk eens iets voor U betekenen.

Mvg Pascal.

Voor Bart.

Goesting = zin in iets.
Woord word meestal gebruikt bij iemand van het andere geslacht.
Maar word ook toegepast in modelvliegerij.

:)
Johan.

Ok weer wat geleerd.

@ Pascall er is idd ook heel veel moois te lezen en te zien hier.

@ Johan , hoe vorderd je Bf 109 ?

Mvg ,

Bart

Hoi Sanmos.

Altijd fijn, zulke reacties, bedankt.
De maiden, ik sta in tweestrijd, of deze gaat op zomervakantie en ga mij toeleggen op de p-51 (draadje is gestart)
Of deze vliegklaar maken, maar dan loop ik mij de komende winter te vervelen.
Ik denk dat het de eerste optie word.

Mvg Pascal.

Goes, draadje is al gestart, alleen wil het nog niet vlotten.

Hier een paar foto's, van het verstevigde staartstuk en van de wielkappen.
De wielkappen vind ik te klein, dus moet ik om een maatje groter.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Ik snap niet waarom deze foto nu op zijn kant staat, nou ja, draaien met die kopjes.

Mvg Pascal

Ik snap niet waarom deze foto nu op zijn kant staat, nou ja, draaien met die kopjes.

Alle twee de tafeltjes in gebruik door moeder de vrouw? Dan maar aan de muur hangen?:D

Ha,hoe gaat tie?

Pilatus PC-21, wauw, bouwdraadje?

Dankje voor het compliment.

Mvg Pascal

Zal ik dat maar doen;)
Heb in de afgelopen weken veel info gezocht hier en elders omdat ik leek ben met electro......jaja electro een brandstof motor kan gewoon niet op dit model.
Zegt de vrouw eergister je kunt beter in je boek kijken/lezen/leren je zit iedere avond wel een uur achter die forums.......Ja en:confused:
Natuurlijk heeft ze gelijk alleen moet je ze dat niet geven................:rolleyes:

Bart, Edwin.
Oei, ik heb het een en het ander gemist.
Tja meerdere hobby’s die vooral in de zomer meer aandacht vragen, dus wat minder actief op het forum.
Zo ook met het bouwen, misschien dat ik het nog oppak van de zomer, anders word het weer een winter klusje.
Bouwen en vliegen is bij mij een totaal andere wereld, vliegen doe ik nu zoveel mogelijk, de mustang "waar hier ook een draadje van loopt" probeer ik nog wel de lucht in te krijgen.
Wie weet, volgend jaar de watervliegmeting!
Mvg Pascal.

De draad weer eens op pakken.
Inmiddels groter wielkappen aan geschaft, het stalen frame wordt met polyester en polyestermat aan de wielkappen geïntegreerd.
De eerst laag polyester.
2q0nbpd.jpg

En de tweede laag, even voor het warmte kanon gelegd.

344efdt.jpg

Nu schuren en plamuren en weer...................

MVG Pascal.

Back