Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ha, modelbouw kameraden, ik heb er ook weer plezier in.
Zeg Bart, zo hart als jij ga met je watervlieger, en met de snelheid van mij project, kunnen zij samen de luchtdoop krijgen!
Net de wielkappen in de plamuur gezet, en weer schuren.
Johan, Bart, bedankt voor het compliment, Ik ben zelf ook tevreden te meer omdat dit mijn eerste zelfbouw/ontwerp is. Ik ben inderdaad opzoek naar een piloot, deze ziet er mooi uit, alleen mist hij een paar essentiële onderdelen
Mooi gedaan met die stuurkabels.
Zo word het echt een jaren 30 ontwerp en toestel, de goeie pionierstijd laat ons zeggen.
Komt er achteraan nog een slepertje op? heb je wat bescherming voor het richtingsroer.
Hoi Johan, een slepertje, daar had ik nog niet aan gedacht, de bedoeling was een staartwiel. Een slepertje past eigenlijk wel bij zo'n toestel, we hebben weer stof om over na te denken.
ik zag eigenlijk geen andere oplossing, en het staalkabeltje van het richtingroer moest toch om gelegd worden naar de andere zijde van de hartlijn van het toestel.
Ik zou het toch niet doen, zou zuur zijn als vlak na de eerste start het wiel en richtingsroer afbreekt, de resten je hoogteroer blokkeren en je toestel onbestuurbaar wordt (en zich de grond in boort). Moet er niet aan denken...
Kans blijft 50/50 dat het meteen fout gaat met het op het RRoer gemonteerde staartwiel.
@Pascall: een betere oplossing voor het staartwiel zal wel/toch nodig zijn.
@Johaver:
Zou jij het risico nemen als het jouw project zou zijn ? ( Ik denk het niet, ik zelf zou zo'n risico niet nemen..)