klein beetje hulp nodig

beste zwevers..<-- begint al goed

ik heb nog een zeil over met het hele frame van een skyflex..maar heb ook een graupner sky-surfer...zouden deze twee samen kunnen ??

maar ja hoe begin je te bouwen met zo iets?? zie foto's
of is dit een compleet project van niets.:rolleyes:

IMAG8780.jpg

IMAG8781.jpg

IMAG8782.jpg

volgens mij hoort dit onder de rubriek electro vliegtuigen ??

leg eens uit waarom??:confused: een kite-flyer is volgens mij een half zwever.
en ik kan heel veel mensen met zwevers die hebben motoren ..opde romp / onder de romp / op de neus / ..
oke die van mij hangt er onder ;)

Heel simpel het is geen zwever.
Bij een zwever met motor is de motor een hulp middel en is het hoofddoel van het model zweven.
Zoals jij redeneert is een motor model ook een zwever want als die de motor uit zet zweeft deze ook.
De skyflex en aanverwante modellen zijn ontworpen als motor modellen.

Heel simpel het is geen zwever.
Bij een zwever met motor is de motor een hulp middel en is het hoofddoel van het model zweven.
Zoals jij redeneert is een motor model ook een zwever want als die de motor uit zet zweeft deze ook.
De skyflex en aanverwante modellen zijn ontworpen als motor modellen.

oke je gelijk.....maar hij staat er wel :rolleyes:

En als antwoord op je vraag of het mogelijk is om de wing van een skyflex op een skysurfer frame te monteren kan ik zeggen dat het zou moeten kunnen.
je kunt het skyflex frame als voorbeeld gebruiken.
Als eerste zoun je een boom op het frame moeten maken van koolstof of zo iets waarop je de skyflex wing kunt monteren maar je moet wel de instelhoek van de skyflex aan houden.

En als antwoord op je vraag of het mogelijk is om de wing van een skyflex op een skysurfer frame te monteren kan ik zeggen dat het zou moeten kunnen.
je kunt het skyflex frame als voorbeeld gebruiken.
Als eerste zoun je een boom op het frame moeten maken van koolstof of zo iets waarop je de skyflex wing kunt monteren maar je moet wel de instelhoek van de skyflex aan houden.

dank je wel..

ik heb al wat aluminium (van de echt luchtvaart) van een kennis gekregen ..heel erg sterk en super licht! en een rare lijm erbij wat je zo kunt gebruiken..ik denk dat ik daar maar eens aan de gang mee ga .

Back