Klein en snel wat te doen?

Wat raden jullie aan als speedbootje, niet te groot voor 6 cellen 2000mah?
Een stinger van Robbe mischien?

Groeten van Ben.. en btw dit is mijn eerste post na al een half jaar zowat alles gelezen te hebben

beter laat dan nooit he :D

Inderdaad heeft Robbe leuke kleine speedbootjes, leuk om mee te beginnen..

Robert

He Ben,

Ik heb ook een Robbe speedboot, de ECO STAR. Een nogal oud model, maar ik heb hem twee weekjes geleden nieuw kunnen kopen.

Dit is de voorloper van de Robbe Stinger en hij vaart zeker goed en redelijk snel standaard. De Stinger vaart trouwens op 7 cellen.

Leuke direct aangedreven bootjes met waterkoeling en als ze omslaan, komen ze vanzelf weer rechtop. Altijd handig :D

groeten Dirk Jan

de stinger zit niet meer in t progamma..... Bij gundert kun je de Candy bestellen waarvan de stinger is gekopieerd.............Peet..............8)

Bedankt voor de reacties. Die gundert lui staan ook in Dortmund dus dat word nog leuk, die lui hebben nog veel meer ander leuk spul..........

Ik ben bang dat ik Vrijdag nog een aantal problemen krijg in Dortmund....... wat te doen....wat te kopen.....ik ben zo besluiteloos..........en hoe leg ik het thuis uit... :lol:

Doe de groeten maar aan "onkel Heiner" en zeg maar dat ik zondag kom :lol: :lol: :lol: ................Peet..................8)

Back