Ik ben nog nieuw hier, en dacht laat ik mijn collectie is zien..
Rij eigenlijk me hele leven al met RC wagen's, altijd nitro gereden dus haast geen verstand van elektro!
Gister een nieuwe Helicopter binnen gekregen de E-sky Belt CPX (Luxere versie?)
Is elektrisch, dus het was even wennen hoor met de accu's enzo.. Het model voor een beginner klopt eigenlijk niet, dat weet ik, maar ik ben stronteigenwijs
Bovendien is er na een stuk of 5-6 vluchten nog niets kapot! (Nog hoverent, zal vast wel een keer neerstorten haha)
Foto's van de belt:
Bekende kwaaltje van de ESC kwam ik achter door eerst te forummen voordat ik dit model kocht, dus gelijk het standaard ESC'tje vervangen door een KDS ESC - vliegt nog steeds!
De rest van de garage:
Het merk van de buggy weet ik zo niet ,word niet vaak mee gereden dus.
Me trots is nog wel de T-Maxx 3.3, wat een beestje is dat zeg! Goed gasgeven is altijd achterover
Ik heb er sinds kort ook een camera'tje in gemonteerd van de Conrad voor 30e ofzo iets:
Altijd leuk om te zien wat je eigenlijk doet tijdens het rijden
( Al zie je 80% van de tijd de wolken hahah)
Zal binnenkort even wat meer foto's neerplompen!
Laat weten wat je ervan vind
( Commentaar over beginner met heli snap ik alwel: gewoon dom, maar het gaat nog goed
)
Rij eigenlijk me hele leven al met RC wagen's, altijd nitro gereden dus haast geen verstand van elektro!
Gister een nieuwe Helicopter binnen gekregen de E-sky Belt CPX (Luxere versie?)
Is elektrisch, dus het was even wennen hoor met de accu's enzo.. Het model voor een beginner klopt eigenlijk niet, dat weet ik, maar ik ben stronteigenwijs

Foto's van de belt:

Bekende kwaaltje van de ESC kwam ik achter door eerst te forummen voordat ik dit model kocht, dus gelijk het standaard ESC'tje vervangen door een KDS ESC - vliegt nog steeds!

De rest van de garage:

Het merk van de buggy weet ik zo niet ,word niet vaak mee gereden dus.
Me trots is nog wel de T-Maxx 3.3, wat een beestje is dat zeg! Goed gasgeven is altijd achterover

Ik heb er sinds kort ook een camera'tje in gemonteerd van de Conrad voor 30e ofzo iets:

Altijd leuk om te zien wat je eigenlijk doet tijdens het rijden

Zal binnenkort even wat meer foto's neerplompen!
Laat weten wat je ervan vind