Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heey Martin,
Als je akkoord gaat met 150,- hebben we meteen een deal.
Ik zorg ervoor dat de zender morgenochtend netjes wordt ingepakt en wordt verstuurd!
Mail mij meteen je naam en adresgegevens door.
Je kan het geld overboeken op: ING 8466236 Ten name van Y.Kuils.
Hoor graag spoedig van je.
Groeten. Mariska
betreffende de advertentie van de zender voor 150 euro uit topic 39 van hierzo
het was inderdaad een oplichter die door mp nu geblokkeerd is
dit kreeg ik gemaild van m
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u een verdachte advertentie tegen bent gekomen op onze site.
Ik heb deze gebruiker voor u nagekeken in ons systeem en het betreft hier inderdaad een fraudeur. Wij hebben deze gebruiker inmiddels geblokkeerd voor verder gebruik van Marktplaats. Hierbij zijn ook de advertenties van de site verwijderd.
We zetten alle mogelijke middelen in om fraudeurs te weren van de site, maar we kunnen helaas niet garanderen dat kwaadwillenden de regels niet zullen proberen te omzeilen.
Wij zijn erg blij met tips van gebruikers. Mocht u in de toekomst nogmaals dergelijke advertenties tegenkomen, dan vernemen wij dit graag.
Met behulp van de links bij 'Tip Marktplaats over deze advertentie' kunt u Marktplaats op de hoogte brengen van een advertentie. U vindt deze link rechts naast iedere advertentie.
U kunt dan de reden aangeven waarom de advertentie volgens u verwijderd zou moeten worden. Wij zullen de betreffende advertentie dan bekijken en waar mogelijk gepaste actie ondernemen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en anders verneem ik het uiteraard weer graag van u.
Met vriendelijke groet,
@ Byte, je had ook Ebay.de Kauferschutz in kunnen schakelen. Heb ik ook wel eens gedaan, regelen alles netjes voor je. En betalen via PayPal is al helemaal top, kun je je geld terugvorderen.
Maar jou wijze vind ik ook erg effectief, zou het zelf niet gedaan hebben, weet nooit wie of wat je aantreft tegenwoordig ....
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik kan zeggen dat ik al vele transacties via marktplaats heb gedaan en nog nooit ben opgelicht. Zowel koop als verkoop is altijd heel netjes afgehandeld, door mij of de andere partij. Nu moet ik zeggen dat ik duurdere dingen eigenlijk wel ophaal maar bijvoorbeeld gisteren een setje caravanspiegels gekocht. Gaan vandaag op de post en ik hoop ze morgen in huis te hebben. Komen uit groningen vandaan van een verkoper die al enkele jaren actief is op internet en ook veel andere dingen verkoopt.
Je moet gewoon niet op marktplaats komen en/of kopen. Marktplaats is nog steeds één groot broeinest van oplichters en charlatans.
Tenzij je het klappen van de zweep kent, kunt ophalen, daarbij niet bang bent voor intimidatie, beroving, etc (je kunt je mannetje staan), en het iets is wat je elders niet kunt verkrijgen, dan zou je eventueel marktplaats kunnen overwegen.
In alle gevallen: marktplaats mijden als de pest. Als je er 10 keer iets koopt, kun je er rustig vanuit gaan dat je 5 keer opgelicht gaat worden.
Check en dubbel check
Overigens een mail naar de verkoper van de T14 gestuurd dat ik graag wil langskomen om de zender over te nemen![]()
Marktplaats.nl > Futaba T-14 mz Handsender (T14 mz) 2,4 ghz - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Vliegtuigen en Helikopters
Denk dat ik het antwoord wel weet haha.