KM Racing H-K1 (budget) de auto..

Ach, een beetje corrigeren met de up en downstops en de de tweak midddels de veren en stabi's en je kunt er mee door blijven rijden.

Ik stel voor om Roy vervolgens als 'Roy "The Master of Origami" Bakker' op te nemen in de eindstand :-)

Maar even serieus. Jammer dat 't gebeurde, fijn dat je me geholpen hebt in de qualies en finale! Hoop dat je je chassis op tijd hebt voor de volgende NK!

Chinese origami, your HK-1 makes it happen!
Order now and receive multiple possible figures that can be made with your brand new HK-1.
Lachen heh, sukkel.....:mad:

Ach, een beetje corrigeren met de up en downstops en de de tweak midddels de veren en stabi's en je kunt er mee door blijven rijden.
Had zelf nog wel het idee om goed te kunnen eindigen, zeker boven Bart.
Maar ja, de uitlaat was ook lek dus ik moest wel stoppen...;)

Ik stel voor om Roy vervolgens als 'Roy "The Master of Origami" Bakker' op te nemen in de eindstand :-)

Maar even serieus. Jammer dat 't gebeurde, fijn dat je me geholpen hebt in de qualies en finale! Hoop dat je je chassis op tijd hebt voor de volgende NK!
Prefereer "the Master of disaster"
Was wel een mooie knal, Henk H op baanpost 4 schrok zich kapot..

ja , een gevaarlijke post is dat. Ik kreeg ook een kyosho voorbij vliegend die de post op 1 meter hoogte nog net raakte. Ik keek naar de bocht en zag hem niet aankomen. Die kyosho reed overigens later na reparatie van zijn stuur gewoon weer verder.

Roy z`on kyosho is ook niet duur:):) en wel sterk.

Ja vond het zeker jammer voor je, volgende keer weer schik hebben toch?:yes:

Ik gebruik sinds kort een 700mAh LiFe accu. Licht (40gram), klein, je hebt geen regulator nodig (bij lipo vaak wel), je hebt een hogere spanning dan met 5 NiMh cellen en die spanning is constanter dan van die NiMh cellen.

Na het zien van jouw finale....misschien krijgen we korting als we er 2 kopen.
Hahahaa...:cool:

Ja, wilde tijdens mijn finale wel eens kijken of ik mijn auto nog krommer kon rijden dan de jouwe, ondanks de vele pogingen heb ik hierin gefaald. :p
Italiaans aluminium geeft toch minder snel op.;)

Meer gewicht, dus ook meer druk op de wielen...

Ik ben bang dat je me nog lang om setups blijft vragen.... :D;)

Ja, wilde tijdens mijn finale wel eens kijken of ik mijn auto nog krommer kon rijden dan de jouwe, ondanks de vele pogingen heb ik hierin gefaald. :p
Italiaans aluminium geeft toch minder snel op.;)
Qua dat aan gaat hoor ik je nu niet roepen hoe goed die Capricorn wel niet is :p:p:p
Want het was wel een drama zeg wat jij liet zien in de finale;)

Als er de volgende keer nou eens uitgelegd wordt hoe je de finale in komt dan had ik wel meer gas gegeven doen ik derde lag (had zeker sneller gekund namelijk).
Ik dacht de eerste vier direct de finale in , en de 3 eerste van de de 2 stuks 1/2 finales daarbij. Helaas was dat niet.

gr.
Peter

Qua dat aan gaat hoor ik je nu niet roepen hoe goed die Capricorn wel niet is :p:p:p
Want het was wel een drama zeg wat jij liet zien in de finale;)

Als er de volgende keer nou eens uitgelegd wordt hoe je de finale in komt dan had ik wel meer gas gegeven doen ik derde lag (had zeker sneller gekund namelijk).
Ik dacht de eerste vier direct de finale in , en de 3 eerste van de de 2 stuks 1/2 finales daarbij. Helaas was dat niet.

gr.
Peter

Dat hoeft niet meer, dat is inmiddels wel duidelijk. ;)

In de derde ronde probeerde ik Maxim in te halen, hierbij zat ik te dicht op hem bij het uitkomen (voor mij lijkt het of anderen remmen bij het uitkomen van de kantinebocht) van de de kantinebocht en raakte ik hem. Hierdoor ging ik eraf en beschadigde mijn band. Vanaf dat moment was de auto zeer moeilijk te besturen en ging ik ook de pits in om te vragen of er niet iets stuk was. Dus vandaar dat ik vaak achter ste voren stond of er af ging.
100_4215.jpg

Iets te kort door de bocht?
Vroegah reden we met 3kg servo's op een 1:8, veel KO's zijn nog steeds "maar" 8kg en voldoen prima voor een 1:8. Ik kan met grote zekerheid zeggen dat die Sanwa servo best wel gaat werken.

Verschillende brandstof rijders, waaronder Roy, hebben dit type servo geprobeerd en het is duidelijk dat deze niet voldoet. Wanneer je hem op gas/rem zet gaat de servo trillen tijdens het remmen en op stuur heb je alleen maar onderstuur omdat de servo het simpelweg niet trekt.

Ik kan met grote zekerheid zeggen dat het niet gaat werken. ;)

Dan is het een specifieke eigenschap van de servo van de specs moeten voldoende zijn.

Back