Knight 50 3D

Eerste youtube filmpje....:
Man, dit is niks voor mij hoor.... Die beste man probeert 4 minuten dat ding stil te hangen... En op 4.21minuten slaat eindelijk zijn motor af..... De mazzelaar weet hem vervolgens ook nog heel neer te zetten....

Knap staaltje laat hij hier zien. Wil de gezichten van mijn clubleden wel eens zien als ik zo tekeer zou "kunnen" gaan............. ;-)

hoi Laurens,
Ik weet dat een rappi het beste is maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch een knight 50 pro gekocht.
Mijn moskito is trouwens afgelopen zaterdag toen jullie er ook waren zwaar beschadigd dus ik moest wel wat anders kopen.
De staartrotor ligt in stukken door een tailstrike, iets te hard geland op die klinkers.

Ey Nico,

Gewoon een rappie 50 nemen ;-)

Groeten Laurens

graag zonder enige onderbouwing of ervaring met de machine zelf dit soort uitspraken achterwege laten laurens.

niemand heeft er baat bij weer een "raptor is beter of trex is beter of hirobo is the best" draad te hebben.
ik en de meeste mensen zien liever ervaringen met de heli , dan wel goed of fout, maar dan kunnen we een objectief oordeel gaan krijgen over de helie.

Ik zeg dat omdat Nico wel eens met mij en een paar anderen vliegt. Die hebben bijna allemaal een raptor 50. Dan kan Nico wat sneller geholpen worden als er bijvoorbeeld onderdelen nodig zijn.

Ik zeg niet dat de Knight slechter is, het zou me niet verbazen dat hij lichter is, maar persoonlijk houd ik meer van de raptor.

www.compassmodel.com / Index

bob johnston is dik betrokken geweest bij de ontwikkeling van de machine.

ik heb hem op 3d masters op het oefenveld dingen met dat ding zien doen daar gaan je tenen op een prettige manier van krommen :D

helaas geeft dat niet direct iets van de knight weer, hij doet dat met alles met een rotorkop erop ;)

Eerste youtube filmpje....:
Man, dit is niks voor mij hoor.... Die beste man probeert 4 minuten dat ding stil te hangen... En op 4.21minuten slaat eindelijk zijn motor af..... De mazzelaar weet hem vervolgens ook nog heel neer te zetten....

Knap staaltje laat hij hier zien. Wil de gezichten van mijn clubleden wel eens zien als ik zo tekeer zou "kunnen" gaan............. ;-)

weest gerust, voor je zover bent is je motor al veel vaker voor 4.21min afgeslagen ;)

Hallo,

Ik heb een Knight 50 mogen ontvangen.

Nadat we met enkele belangstellenden de doos hebben geopend viel on enkele zaken op.

1: Frame samengebouwd.

2: Metalen kop samengebouwd.

3: Koppeling samengebouwd - MAAR ZIT SCHEEF GEMONTEERD.

4: Stickerset meegeleverd - ZEER SLECHTE KWALITEIT - PLAKT NIET.

5: Diverse onderdelen zijn Hirobo onderdelen.

6: Twee complete crashkits meegeleverd.

7: Twee landingsgestellen meegeleverd.

8: Geen hoofdrotorbladen / Heckrotorbladen

Afgezien dat er al veel voorgemonteerd was vonden wij de handleiding nu niet echt om naar huis te schrijven.

Als de heli gereed is ziet ie er aardig uit, afgezien van de stickers.

GR,

Henk

Mijn knight 50 pro ( het is een pro want hij heeft een metalen frame) is nog steeds niet binnen.
Ik heb hemk via ebay gekocht van een particulier in Duitsland. Hij snapt het ook niet. Hij was verzekerd verzonden (kostte me 15 euro) naar een adres van een kennis van met in Duitsland. ( hij wou niet naar Nederland verzenden).
Ik zit nu al bijna 6 weken te wachten. Het briefje met het track en trace nummer is hij kwijt geraakt.
Ik heb van ellende maar een andere gekocht, ditmaal een sport. Hij was nog een kit en was goedkoop ( 140 euro) . Nou maar hopen of hij aankomt.

Mijn knight 50 pro ( het is een pro want hij heeft een metalen frame) is nog steeds niet binnen.
Ik heb hemk via ebay gekocht van een particulier in Duitsland. Hij snapt het ook niet. Hij was verzekerd verzonden (kostte me 15 euro) naar een adres van een kennis van met in Duitsland. ( hij wou niet naar Nederland verzenden).
Ik zit nu al bijna 6 weken te wachten. Het briefje met het track en trace nummer is hij kwijt geraakt.
Ik heb van ellende maar een andere gekocht, ditmaal een sport. Hij was nog een kit en was goedkoop ( 140 euro) . Nou maar hopen of hij aankomt.

Niet naar Nederland versturen ? Track en trace briefje kwijt ! 6 weken onderweg ! ,, die Duitser vliegt nog vrolijk zelf rond met zijn heli , ebay is niet thuis denk ik met kopersbescherming!

Niet naar Nederland versturen ? Track en trace briefje kwijt ! 6 weken onderweg ! ,, die Duitser vliegt nog vrolijk zelf rond met zijn heli , ebay is niet thuis denk ik met kopersbescherming!

Als je dit meldt bij Ebay dan doet me daar zeker wel wat aan. Ik heb inmiddels veel verkocht en gekocht via Ebay (alleen maar Duitsland) waarvan 1 maal na aankoop geen goederen ontvangen. Dit besproken met Ebay (kan gewoon via de NL site) en netjes opgelost.

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad.

Signat Car versterker via Ebay Duitsland gekocht, kwam alleen maar rook uit!!
Verkoper een Mail gestuurd maar daar kwam alleen maar onzin op terug, zoals kan je ook een draadloze telefoon opsturen als compensatie:confused:

Ik heb toen het hele verhaal maar gemeld bij Ebay en PayPal, beide partijen krijgen dan een afkoel periode van een maand met de opdracht om heen en weer te mailen om te kijken of je er met elkaar uit kan komen.
Er kwam van de tegen partij geen reacties terug, met als resultaat dat PayPal het volledige bedrag incl verzending van zijn rekening naar mij heeft gestort en zijn account bij Ebay werd verwijderd incl de negatieve vermelding naar mij :thumbsup:

Ik koop best wel veel via Ebay over heel de wereld, maar alleen als het betaald kan worden via PayPal;)

Back