terug van weg geweest!
Is het waar? Ja het is echt waar, Joost ter Burg post weer eens wat op zijn bouwverslag!
Even een korte uitleg voor mijn lange afwezigheid: (helemaal terecht, helicor)
Na mijn laatste post, (ongeveer een jaar geleden...) ben ik begonnen met de voorbereidingen voor School at Sea. (
School at Sea - School at Sea) School at Sea houd in dat je samen met (ruim) 30 andere 4 vwo'ers op een tallship naar de Cariben zeilt en weer terug. Onderweg krijg je school. Om de dag zeil je het schip of heb je school. De groep was dus in tweeën gedeeld.
Ik ga het hier niet allemaal uitleggen, maar als je het interessant vind: kijk maar even op de website!
Toen ik terug kwam van School at Sea, had ik een kleine

achterstand... Daarna heb ik dus heel erg hard aan school gewerkt en... het uiteindelijk toch niet gehaald. Ik doe 4 VWO opnieuw. Dat betekend: meer tijd voor modelbouw!!!
Er is eindelijk weer van gekomen! Ik heb een huidplaat er gezet! Na de plaat uitgezaagd en veel geschuurd te hebben, heb ik deze (met een nieuw potje want de andere was uitgedroogd...

) met constructie lijm er op gelijmd, vervolgens met veel te veel elastiekjes in het goede model getrokken. daarna nog even met een paar spijkertjes er voor gezorgd dat de boel niet kan gaan schuiven.
Hier een paar fotootjes:
Ik hoop morgen weer verder te gaan!
Groet,
Joost ter Burg