Hallo,
Ik ben voor de F103 van Tamiya aan het kijken naar een combosetje van Carson met de volgende specs:
Brushlessregler:
• Vorwärts/Bremse/Rückwärts
• geeignet für 6-12 NiMH oder 2-3 Li-Po-Zellen
• Dauerstrom 100 A/kurzzeitig 120 A
• Taktfrequenz 16 kHz
• Gewicht 80 g
Brushless Motor:
• 2.530 kV ( U/min/V)
• Leerlaufdrehzahl 18.220 U/min @ 7.2V
• Abgabeleistung ca. 150 Watt
• Dauerstrom 30 A/kurzzeitig 45 A
• Abm. (LxØ) 55 x 36 mm
• Wellen-Ø 3,175 mm
• Gewicht 182 g
Het gaat om een 16t motor. Mijn vraag nu (vanwege de krappe ruimte in de F103) of de regelaar de koelfan echt nodig heeft met deze motor op basis van de bovengenoemde specs. Wie heeft hier een idee van?
Ik vraag het ook omdat de regelaar ook wordt verkocht met motoren met minder turns. De motor piekt volgens mij op 45A, terwijl de regelaar 120A op de piek aankan. Is dan koeling nodig?
Groet,
Marcel
Ik ben voor de F103 van Tamiya aan het kijken naar een combosetje van Carson met de volgende specs:
Brushlessregler:
• Vorwärts/Bremse/Rückwärts
• geeignet für 6-12 NiMH oder 2-3 Li-Po-Zellen
• Dauerstrom 100 A/kurzzeitig 120 A
• Taktfrequenz 16 kHz
• Gewicht 80 g
Brushless Motor:
• 2.530 kV ( U/min/V)
• Leerlaufdrehzahl 18.220 U/min @ 7.2V
• Abgabeleistung ca. 150 Watt
• Dauerstrom 30 A/kurzzeitig 45 A
• Abm. (LxØ) 55 x 36 mm
• Wellen-Ø 3,175 mm
• Gewicht 182 g
Het gaat om een 16t motor. Mijn vraag nu (vanwege de krappe ruimte in de F103) of de regelaar de koelfan echt nodig heeft met deze motor op basis van de bovengenoemde specs. Wie heeft hier een idee van?
Ik vraag het ook omdat de regelaar ook wordt verkocht met motoren met minder turns. De motor piekt volgens mij op 45A, terwijl de regelaar 120A op de piek aankan. Is dan koeling nodig?
Groet,
Marcel
Laatst bewerkt: