ik heb geduld hoor 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie heeft er nog een koelkast ouder dan 10 jaar?
Volgens mij is daarna de vuiligheid door minder schadelijke koudemiddelen vervangen en is het lozen voor die ene compressortoepassing niet zo slecht meer voor de ozonlaag.
Karkas? Dat blijft toch zeker grofvuil?
Lijkt me dat ze dat niet mogen weigeren.
oude vriezer
pomp uit halen.
maar hoe moet ik dat doen, veilig??
Ik heb ook een vraag over koelkastcompressors.
Als mijn compressor stopt(of, door de thermostaat aansluiting los te nemen, of door de steker uit het stopcontact te nemen)slaat hij niet meer direct aan, bij opnieuw inschakelen, staat dan alleen wat te "brommen"
Wacht ik +/- 30 seconden, dan draait ie normaal.
Is dat een beveiliging, en is dat te omzeilen?
Je pleegt daarbij een milieudelict.
Ik neem aan dat je het koudemiddel niet gaat opvangen en dus gaat laten ontsnappen en een groter gat in de ozonlaag gaat laten komen.
Koude middel is vrij in de buitenlucht een gas en kan je dus alleen met een pomp uit de koelkast zuigen en in een gasfles persen.
Fout bezig!!
Afgewerkte olie gooi je toch ook in een straatkolk?
Koelkasten en vriezers hoor je in te leveren, zodat ze de koudemiddelen kunnen verwerken op een natuurvriendelijke manier.
Jou tips geven voor ontmanteling is dus aanzetten tot en meehelpen met het plegen van een strafbaar feit.
Ja ja deze vriezers zijn groot!
Vind het een beetje vreemde reaktie
Als je 2 minuten wacht slaat hij wel aan, omdat de druk gezakt is, heeft helemaal niets met startcondensator of zo te maken.