Koffer om de auto met toebehoren te vervoeren/opslaan?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een praktische koffer/tas om mijn 1/16 Traxxas met zender en toebehoren op te slaan/te vervoeren.

Wat hebben jullie zoal voor oplossing hiervoor?

Ben zelf dit tegen gekomen op MP wat er wel erg praktisch uitziet. Het is de TM Touring Car Bag die 89 Euro kost in NL.
23132329.jpg

Laatst bewerkt:
elke rc winkel heeft wel van zulke handige tassen. Ik heb een koffer van pkracing lijkt net op een koelbox maar enorm handig. allemaal laatjes en boven in kan m'n 1:10 mini. team corally heeft ook veel handige stevige tassen. Ik vind een tas met kartonnen dozen zo onhandig want er zitten meestal 3 dozen in en om al je spullen er in te doen gaat alles door elkaar.

Maar die tas is ook erg mooi. je kan hem trekken met een hendel zodat je hem nie thoeft te tillen.

elke rc winkel heeft wel van zulke handige tassen. Ik heb een koffer van pkracing lijkt net op een koelbox maar enorm handig. allemaal laatjes en boven in kan m'n 1:10 mini. team corally heeft ook veel handige stevige tassen. Ik vind een tas met kartonnen dozen zo onhandig want er zitten meestal 3 dozen in en om al je spullen er in te doen gaat alles door elkaar.

Maar die tas is ook erg mooi. je kan hem trekken met een hendel zodat je hem nie thoeft te tillen.

Er zitten dus kartonnen doosjes/laadjes in als ik het goed begrijp?

Gaan die snel stuk?

Er zijn andere merken zoals HARD Ansmann en zo die kunstof laadjes hebben. Denk dat voor die andere koffers ook wel kunstof laadjes te krijgen zijn.

als i khet goed heb zit e rin de koffer die hij laat zien kartonnen dozen. Maar die gaan niet kapot als je er normaal mee omgaat en niet overbelast. Maar er zijn ook tassen/koffers die kunststof laatjes hebben zoals mikky zegt. Het is zowieso beter dan alles in kleine tasjes of koffertjes te vervoeren.

Ik gebruik een Curver box.
Kost (al naar gelang waar je hem koopt) rond de 15 Euro.
Zit een handgreep op de deksel. Zelf heb ik er voor mijn gereedschap en onderdelen nog wat kleine(re) doosjes in gedaan.
Ik zal er z.s.m. een foto van plaatsen.

dat vind ik dus onhandig. een groote bak met weer kleine bakjes erin. Dan zit je eigenlijk alsnog te Kl**n met die keline bakjes. Ik heb gewoon een koffer die zet ik naast me en alles zit je de laatjes er ligt niks op de tafel te dweilen of wat dan ook. erg economische.

Maar iederreen vind wat anders makkelijk.

Back