Kolde jatten kup

Maar dat brevet bestaat niet meer. Dat was ook de reden dat ik er over begonnen ben. Je hebt tegenwoordig een zweef- en een motorbrevet. En die gelden voor zwevers, of voor motorvliegtuigen. F5J-toestellen worden gerekend tot de zwevers dus daar heb je een zweefbrevet voor nodig. Tenminste...zo is het mij verteld.

Erik rukkers
Arjan harmans
Robert Nijhuis
Herman Dievelaar
Christian Siebel
Terence van der Stelt
Kees Blokland
Eddie Brouwer
Dennis Snelting

Erik rukkers
Arjan harmans
Robert Nijhuis
Herman Dievelaar
Christian Siebel
Terence van der Stelt
Kees Blokland
Eddie Brouwer
Dennis Snelting
Adrie van Brouwershaven

Uiteraard wel als het niet regent en niet te veel wind staat;)

Zo mijn vingers blijven warm de 30ste

e7e9epes.jpg

ryma2a4u.jpg

Nu nog even verwarming er in en klaar

In 1996 vlogen we een wedstrijd in Born (Limburg) Daar vroor het 6 graden. Toen hadden we nog niet van die dingen om je handen warm te houden. Ik vlieg nog puur. Dwz dat je aan het einde van de vliegdag je vingers kan gaan zoeken.:D:D

Zo mijn vingers blijven warm de 30ste

ryma2a4u.jpg

Nu nog even verwarming er in en klaar

Geloof het of niet maar verwarming zul je niet nodig hebben; je handen produceren al genoeg warmte! Als je eenmaal zo'n ding hebt is het enige probleem nog dingen die je bijv aan je vliegtuig moet doen voordat je gaat vliegen. Juist dankrijg je koude vingers!

Volkert

Geloof het of niet maar verwarming zul je niet nodig hebben; je handen produceren al genoeg warmte! Als je eenmaal zo'n ding hebt is het enige probleem nog dingen die je bijv aan je vliegtuig moet doen voordat je gaat vliegen. Juist dankrijg je koude vingers!

Volkert

Verwarming zit er al in

Nu nog even weer om te vliegen

opgave is via deze tread ofwel lijstje met namen kopieëren en plakken en je zelf toevoegen. Je mag ook mailen via info(apenstaartje)f5j.nl dan voeg ik je naam erbij

Opgave tot 28/12/12. 20:00

Ivm wedstrijd formulier

Inschrijfgeld zelfde als f5j wedstrijden

Dit is voor kleine prijs en snert met ballen

Erik rukkers
Arjan harmans
Robert Nijhuis
Herman Dievelaar
Christian Siebel
Terence van der Stelt
Kees Blokland
Eddie Brouwer
Dennis Snelting
Adrie van Brouwershaven
Huib Kalkman
Jan van Laak

Laatst bewerkt:
nog even voor de duidelijk heid
datum: 30 dec
inschrijfgeld: 8,- (voor kleineprijs voor winnaar en voor de soep,koffie )

Back