Kom eens kijken

Die foto's van al die heli's naast elkaar ziet er egt geweldig uit! Ook jullie filmpjes (als je op youtube pampushout intypt) Zijn egt geweldig. Balen dat ik zover weg woon.

Helaas woon ik te ver weg, de site is wel spectaculair.

Veel vliegfun.

gr Paul

afgelopen Woensdag weer de training avond gehad zoals we die sinds het bestaan ingevoerd hebben. Zo het er nu uit ziet blijkt dit een groot succes en komen veel nieuwkomers met hun spullen om het hier na te laten kijken, hun vluchtje te maken onder begeleiding met als trainingsdoel je toestel beheersen. Gelukkig hebben we op dit soort avonden de juiste mensen die een goede achtergrond hebben. Door de eenheid die er op zo'n avond onstaat neemt de (vlieg)angst af en zijn mensen meer relaxed hun ding te laten zien en/of te oefenen. Ook het zogenaamde "knijperbord" beleid heeft rugbaarheid gekregen.

kijk rustig op de site om het een en ander na te lezen betreft deze avond,, er komen er zeker meer ;)

:: en jullie zijn allemaal van harte welkom natuurlijk::

Laatst bewerkt:
Het ziet er allemaal er gezellig uit moet ik zeggen, helaas woon ik in nijmegen, anders was ik zeker even mee komen vliegen !
veel plezier verder

Back