kontronik jazz 40-6-18 en progcard

Hallo.
ik had een vraag mbt de jazz 40-6-18 op de regelaar staat met pen 7e4 geschreven .
ik heb een progcard maar die werkt niet op de 40-6-18 is dit normaal of is er een defect aan de regelaar?.

ik heb een 80-6-18 op me logo zitten en daar werkt de progcard wel prima op.

iemand eenig idee waar dit aan ligt.

mvg maurice

bij mij werkte het ook eerst niet (met de jazz 80) maar je moet buiten een accu aan de prog kaart ook een accu aan je regelaar hangen.. (zonder dat de motor aangesloten is)

als het dan niet werkt, dan zal er wel iets mis zijn met je regelaar of met je programmeer kaart..

grt Dennis

Stuur even een mailtje naar Kontronic, je regelaar is waarschijnlijk van een te oude versie, je kunt hem tegen een vergoeding laten opwaarderen.

Anne

bij mij werkte het ook eerst niet (met de jazz 80) maar je moet buiten een accu aan de prog kaart ook een accu aan je regelaar hangen.. (zonder dat de motor aangesloten is)

als het dan niet werkt, dan zal er wel iets mis zijn met je regelaar of met je programmeer kaart..

grt Dennis

ik heb aan de regelaar een lipo gehangen met een losse motor er op en een ontvanger zoals ook op een filmpje op internet word verteld .
de lampjes gaan dan even branden en dan weer uit en blijven uit.

bij me andere heli met een 80-6-18 jazz doe ik het op de zelde manier en hier werkt het dan wel prima mee.

kan het ook niet aan de software versie liggen dat deze jazz het niet doet verder werkt de regelaar prima.

mvg maurice

Stuur even een mailtje naar Kontronic, je regelaar is waarschijnlijk van een te oude versie, je kunt hem tegen een vergoeding laten opwaarderen.

Anne

oke daar was ik al bang voor.

heeft deze update meer voordelen als alleen het progameren met een progcard ?.

mvg maurice

oke bedankt voor de antwoorden.

ik zal eens contact opnemen met kontronic kijken wat het gaat kosten.
als dit niet te duur is kan ik dit altijd nog overwegen.

mvg maurice

Back