Kontronik Jive 120HV

Heren,

Wie weet waar ik deze "goedkoop" kan kopen?

GJ, kan jij wat regelen?

Trouwens, er is naar het schijnt een 200LV op komst.

Jos

Het is niet de zelfde als deze 120HV, maar mijn 100+LV is door alle beveiligingen die erop zitten voor f5b niet te gebruiken op 5 of 6s. dus informeer je goed of vraag Michael Franz (van kontronic) om raad.

Val

Jos, Kontronik levert liever niet aan winkels zodat ze zelf het geld in hun zak kunnen steken.

Die Kontronik kan ik via via voor ongeveer 350 euro krijgen.
Hij zit zo vreselijk ingepakt dat ik me afvraag of hij wel genoeg gekoeld kan worden.
Het is dus een vrij duur ding .. is een Schulze 32.120F dan niet interessanter?

GJ

Ik heb wel contact met Marcial Knuth bij Kontronik. Maar ja, traag allemaal via e-mail. Bellen heb ik hem ook wel gedaan maar ik heb tot op heden nog niks in de post! :(

GJ, oh nee? Fast Lad hier in de UK verkoopt anders wel Kontronik en zijn goedkoper dan Hollein die ze ook verkopen. Idd wel verschrikkelijk veel geld.

Het was maar een idee.

Jos

GJ, ik weet niet welke conversie jij gebruikt maar ik krijg voor mijn hard verdiende pondjes maar 1,05 bij de bank. En dat is als ik 3000 euro overmaak. Ik verwacht niet dat het beter is dan 1,10 op dit moment. Dus 330 pond = 363 euro.

Ach het zijn details, ik dacht gezien jij wel eens behoorlijk korting kan regelen dat het misschien interresant zou kunnen zijn. Zat te denken aan 250 euro ofzo. Korting voor F5B Nederland vliegers. ;)

Ik ga zo Kontronik even opbellen. Kijken hoe of wat ook ivm die 200LV regelaar.

Jos

Ik gebruik de gemiddelde koers, die Paypal ook aanhoudt.

250 euro kan je vergeten.
Als ik hem inkoop dan betaal ik ongeveer 350 euro incl BTW en verzendkosten.
Een Hollein verdient er ook bijna niks op en hoe die andere het doet weet ik niet, die verkoopt onder de inkoopprijs.
Misschien dat ie een kwantumkorting krijgt?

GJ

GJ, kwantum, zegd dat wel. Gezien er bij staat dat als je 3 koopt hij dan 332,90 euro kost of die website die je net door linkte.

Heb net Kontronik gesproken.

Ik moet mijn kapotte FAI18 terug sturen en dan krijg ik met een beetje bij betalen daar een Jive 120HV voor terug. Ben benieuwd hoeveel ik bij moet leggen, maar beter dan niks.

Er is op die moment 1 hele Jive 200LV en die is bij Remo Frattini om te testen. Overigens gaat hij Jive 150LV heten. Dus nog afwachten of dat dit wat is en of het beter is dan de 120HV.

De 120HV is naar het schijnt nog niet kapot gekregen. Zet zichzelf wel uit als hij overbelast word, dat wordt met temperatuur en ook ampaire gemeten. Ze hebben hem tot 330A met succes getest, bij 350A was het schluss.

Nu moet ik even een bank gaan beroven.

Laatst bewerkt:
Waarvoor moet ie dienen? Misschien is de YGE 150HV FAI (299 Euro) interessant:

YGE Brushless Controller

Met het omwisselen van de kapotte FAI18 moet het te doen zijn . Nu hebben ze precies geen flat fee repair meer voor hopeloze gevallen, maar ik dacht dat dat zo'n 60% van de nieuwprijs was. In dat geval zou je voor de 120HV dan 60% van 449Euro en wat verzendingskosten, toch nog zo'n kleine 300 Euro betalen denk ik...

Wim, tja als je het zo bekijkt dan kan ik beter een rompje maken voor die 10S setup met Phoenix 85HV. Die regelaar kost nog geen 125 euro en werkt perfect tot dusver. :)

Jos

azo dat Ligt aan de Duitsers
Dan kan je ze niet overtuigen,
Ten hoogste kan je hopen dat ze denken dat ze het zelf uitgevonden hebben, en dan zijn ze er zo mee weg. :) haha dit zonder Grolsch

Val

In Belgie en Engeland hebben ze beide beter bier dan in Nederland en dan hebben ze het over Grolsch :cry: (maar dat is offtopic)

Klinkt anders stoer, maar ik heb het nooit gedronken. Als het evenzeer naar kattepis smaakt als heineken dan hoef ik het :(

Val

Hahahahaha...... stelletje Belgen! ;)

Het bier hier vindt ik anders niet te zuipen. Vol met gas.

Terug op het onderwerp. Die Jive 120HV zou ik idd wel mooi kunnen gebruiken mocht het legaal worden om meer dan 6S te vliegen. Dus dan ben ik daar ook meteen klaar voor.

Wie weet, ik ben er druk mee bezig om het op de agende te krijgen.

Back